۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۸۲۷۰
تولیت مسجد مقدس جمکران:

تقویت نظام اسلامی در گرو حضور پرشور ملت در انتخابات است

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که تقویت نظام اسلامی در گرو حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است، گفت: نباید گذاشت در انتخابات جریان مذهبی و انقلابی به حاشیه رانده شود.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، امشب در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی با بیان این که بیداری امت اسلامی و انقلاب ایران از نشانه های ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، گفت: بی شک انقلاب اسلامی سرآغاز انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) بوده و امروز میلیون ها جوان در سرتاسر دنیا آمادگی دارند جان خود را در راه ولی عصر فدا کنند.

وی با بیان این که امروز میلیون ها نفر آماده جانفشانی ها در راه حضرت هستند، تصریح کرد: امروز میلیون ها نفر جان خود را فدای نائب امام زمان(عج) می کنند و این آمادگی در بدنه جامعه امروز به ویژه قشر جوان، آگاه و بصیر جامعه وجود  دارد که یکی از نشانه های بارز ظهور است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این که امروزه دنیای استکبار تلاش کرده تا با جریان نفاق و توطئه ها و خیانت های داخلی و خارجی نظام را نابود کنند، اظهار کرد: علی رغم ترور، جنگ تحمیلی، تحریم و انواع فتنه هایی که دشمنان راه انداخته اند نظام اسلامی هر روز نسبت به روز قبل مقتدر تر شده و امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه ای و جهانی در سراسر دنیا مطرح است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که تجربه نشان داده در جنگ ها همواره برنده جمهوری اسلامی و بازنده دنیای استکبار بوده است، یادآور شد: آنان همواره تلاش کرده اند تا نظام اسلامی را از پای در آورند.

وی با تقدیر از برگزاری اجلاس تولیت های اعتاب مقدسه، با بیان این که امروز هماهنگی و هم افزایی شایسته ای میان این اعتبا برقرار شده خاطر نشان کرد: بی شک نام جمهوری اسلامی معجزه قطعی الهی بر علیه توطئه هایی است که علیه نظام اسلامی اتفاق افتاده و  توطئه غرب در هر نظامی آن را ساقط می کرد اما در جمهوری اسلامی سبب شده تا در سطح جهانی مقتدر تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این که دولت های آینده باید منشأ عزت اسلام و مسلمانان باشند، گفت: دولتی باید سر کار بیاید که نفاق را نابود کند و شرکت در انتخابات به عنوان امر واجب شرعی انقلابی لازم است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که تقویت نظام اسلامی واجب است همانطور که تضعیف نظام از دسته بزرگترین گناهان است، تصریح کرد: یکی از وسائل تقویت نظام اسلامی حضور مردم در صحنه انتخابات است و همانگونه که امام خواندن نماز را همواره واجب می دانست و مقید به اجرای اول وقت آن بود همواره در لحظات آغازین رای گیری پای صندوق های رای حاضر شده و رای می دادند.

وی شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را دارای اهمیت سرنوشت ساز دانست و با بیان این که باید تلاش کرد تا در جریان انتخابات نمایندگانی که اصلحند را برگزید، بیان کرد: نباید گذاشت در انتخابات جریان مذهبی و انقلابی به حاشیه رانده شود و اگر دولتی با حمایت آمریکا و اسراییل و منافقان به میدان بیاید باید کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این که باید گزینه ای را به عنوان اصلح انتخاب کنیم که از اشرافیت و روحیه کاخ نشینی فاصله داشته باشد، اظهار کرد: حل مشکلات نظام اسلامی با روحیه کاخ نشینی سازگار نیست و بی شک کاخ نشینان نمی تواند مشکلات کشور را حل و فصل کند؛ بنابراین همه در راستای گزینش شایسته و مشارکت حداکثری در انتخابات کوشیده و در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند./۲۰۲/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات