۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۹۸۷۱۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان:

رییس جمهمور آینده باید با قاطعیت جلوی سوء استفاده دشمنان اسلام را بگیرد

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان اسلام منوط به عملکرد رییس جمهور و دولت است و رییس جمهمور آینده باید با قاطعیت در عمل، جلوی سوء استفاده دشمنان اسلام را بگیرد.
حجت الاسلام قاضی خانی

حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم به مؤمنان امر می کند که امانت الهی باید به اهلش داده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رییس جمهور امانت دار مردم ایران اسلامی است، گفت: اداره کشور امانت الهی است که ما باید با انتخاب اصلح این امانت الهی را به دست اهلش بسپاریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: معیار انتخاب اصلح باید اسلام و نفع مسلمین باشد، حجت الاسلام والمسلمین رییسی که با حمایت جبهه مردمی شرکت کرده است گزینه اصلح و در جبهه انقلاب قرار دارد.

وی در ادامه افزود: مسأله تقوا در بحث انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است، به همین سبب باید کاندیدای ریاست جمهوری دارای تقوای فردی و اجتماعی باشد.

وی با اشاره به بد اخلاقی های انتخاباتی موجود در بین کاندیدا ها، گفت: عده ای نه تنها رعایت مسائل اخلاقی را در مناظرات نداشته بلکه به دنبال تخریب نیروهای انقلابی و ارزشی بودند.

حجت الاسلام قاضی خانی گفت: از مسائل مهم برای انتخاب ریاست جمهوری  رعایت تقوای سیاسی است، بدین معنا که در مقاطع مهم همچون امضای سند 2030 و یا برجام موضعی انقلابی و دینی داشته و جلوی دشمنان انقلاب و اسلام با نرمش قهرمانانه ایستادگی کند.

وی در ادامه با اشاره به سوابق اجرایی حجت الاسلام والمسلمین رییسی، گفت: با نگاه به سوابق اجرایی حجت الاسلام والمسلمین رییسی متوجه می شویم که ایشان در تمامی پست ها با قاطعیت انقلابی و اسلامی عمل کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: تحریم ها و تهدید های دشمنان اسلام منوط به عملکرد رییس جمهور و دولت است و رییس جمهمور آینده باید با قاطعیت در عمل، جلوی سوء استفاده دشمنان اسلام را بگیرد.

وی در پایان گفت: یکی از خلأهای موجود در کشور ایران اختلاف طبقاتی میان مردم و مسؤولان کشوری است، رییس جمهور آینده باید این مسأله را با تدابیر انقلابی حل کند./۹۷۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات