۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۰۰۳۸۸
ویژه طلاب سطح یک حوزه؛

دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری برگزار می شود

دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در مشهد مقدس برگزار می شود.
شهید مطهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری برای آشنایی طلاب با اندیشه ها و آثار شهید مطهری و لزوم بهره برداری از اوقات فراغت تابستان از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در مشهد مقدس برگزار می شود.

از مزایای دوره تابستانی طرح مطالعاتی شهید مطهری می توان به، آشنایی با آثار و اندیشه های شهید مطهری، بهره مندی از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص، ارائه گواهینامه پایان دوره، عرضه آثار شهید مطهری با تخفیف 50 درصد، اهداء جوایز به نفرات برتر دوره و بهره مندی از فضای معنوی حرم امام رضا(ع) و جاذبه های گردشگری مشهد مقدس اشاره کرد.

گفتنی است، این دوره ویژه طلاب برادر سطح یک مدارس علمیه سراسر کشور است و به مدت یک ماه از نهم تیر تا ششم مرداد در شاندیز مشهد برگزار می شود.

 طلبه رسمی حوزه علمیه درپایه های 1 تا 6، تعهد به حضور منظم در برنامه های دوره و واریز مبلغ 1 میلیون و دویست هزار ریال جهت نام نویسی به حساب 1563034773 نزد بانک تجارت به نام مرکز مدیریت حوزه های علمیه معاونت تهذیب از شرایط نام نویسی در دوره تابستانی طرح مطالعاتی شهید مطهری است.

مدارک لازم برای نام نویسی در این دوره نیز تصویر کارت ملی و شناسنامه، یک قطعه عکس 4×3، تأییدیه اخلاقی از مدرسه علمیه مربوطه یا معاونت تهذیب استان، ارزیابی تحصیلی، اصل فیش واریزی وتصویر کارنامه متقاضیانی که کتب مرحله اول تا چهارم را مطالعه نموده و نمره قبولی را کسب کرده اند است.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره تابستانی طرح مطالعاتی شهید مطهری می توانند تا ششم خرداد به سامانه اینترنتی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به نشانی www.tahzib-howzeh.com  مراجعه کنند؛ متقاضیان شرکت در این دوره بایستی پس از نام نویسی مدارک خود را تا 11 خرداد به دفتر مطالعاتی آثار شهید مطهری به نشانی قم، جمکران، بلوار انتظار، مجتمع دارالولایه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، معاونت تهذیب و تربیت، دفتر تربیت اخلاقی، دفتر طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری کدپستی 3747113131 یا فایل اسکن شده مدارک را به ایمیل سازمانی dm.motahari@ismc.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان بایستی پس از ارسال مدارک، با تماس به شماره های 37255890 – 025 داخلی 466 و 468 و یا همراه 09198513012 از رسیدن مدارک خود اطمینان حاصل کنند و عدم ارسال مدارک تا تاریخ مذکور به منزله عدم ثبت نام است؛ اسامی پذیرفته شدگان نیز تا 20 خرداد در سایت معاونت تهذیب و تربیت اعلام خواهد شد.

متقاضیانی که بر اساس جدول سیر مطالعاتی دوره تابستانی، از مرحله قبل نمره قبولی حداکثر 4 کتاب را کسب نکرده اند، به شرط جبران در دوره تابستانی جاری و تأیید مسؤول دوره می توانند در مرحله بعد ثبت نام کنند و افرادی که بیش از 4 کتاب از مرحله قبل نمره قبولی را کسب نکرده اند، نمی توانند در مرحله جدید ثبت نام کنند.

شایان ذکر است، در صورت تکمیل ظرفیت، افراد براساس معدل، عضویت در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری، شرکت دردوره های تابستانی سال های گذشته و زمان ثبت نام پذیرش خواهند شد و مبالغ ثبت نام افراد پذیرفته نشده، به حساب آنها واریز خواهد شد بنابر این ذکر شماره حساب بانک ملی یا تجارت در فرم نام نویسی ضروری است.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به شرکت در دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به نشانی www.tahzib-howzeh.com  مراجعه کنند یا با شماره 37255890 – 025 داخلی 466 و 468 و یا همراه 09198513012 دفتر مرکزی مطالعات آثار شهید مطهری تماس گیرند./1324/پ۲۰۳/ی

 

 

ارسال نظرات