۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۵۰۳۴۰۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

امام راحل الگوی برجسته شخصیت انقلابی در کشور است

حجت الاسلام شکریان امام راحل را الگوی برجسته یک شخصیت انقلابی بیان کرد و گفت: در معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام راحل به نسل جوان جامعه کوتاهی شده و باید آثار فاخر هنری در این باره ساخته شود.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع نیروهای شاخص انقلابی شهرستان بابل با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام راحل، گفت: بیانات مقام معظم رهبری و رهبری مدبرانه ایشان منطبق بر چهارچوب و منظومه سیاسی و اعتقادی امام راحل است و ایشان با رصد دقیق جریان های کشور و جهان اسلام، کشتی انقلاب را به خوبی هدایت می کند.

وی افزود: آنچه که مقام معظم رهبری در سال های اخیر تاکید ویژه ای دارند حفظ روحیه انقلابی، وحدت بر سر اصول و مبانی اسلام، انقلاب و مقاومت در برابر فشارهای دشمنان است.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که امروز کشور بیشتر از زمان های دیگر به کار و تلاش مجاهدانه مسؤولان نیازمند است، اظهار داشت: مسؤولان باید با نگاه انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه تلاش کنند و با تقویت ساخت های درونی کشور پاسخ تحریم ها و فشارهای دشمنان را بدهند.

وی امام راحل را الگوی برجسته یک شخصیت انقلابی بیان کرد و ادامه داد: متاسفانه در معرفی ابعاد شخصیت امام راحل به نسل جوان جامعه کوتاهی شده است و باید آثار فاخر هنری در این خصوص برای شناخت درست شخصیت امام راحل ساخته شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به سالگرد انتخاب مقام معظم رهبری، تصریح کرد: خداوند متعال جای خالی امام راحل را با عنایت های خاص خود در انتخاب مقام معظم رهبری برای امت اسلامی پر کرد و ما باید همواره شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری مانند امام راحل با صلابت و اقتدار در مقابل دشمنان برخورد می کند و مقابل انحراف های داخلی و افرادی که انعکاس صدای دشمنان در داخل کشور هستند، با اتکال به قدرت ایمان الهی و خیل عظیم نیروهای مومن و انقلابی ایستادگی می کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص قیاس دو انتخابات امسال و انتخابات سال 88، گفت: تقدیر مقام معظم رهبری از رفتارهای قانونی افرادی که حائز اکثریت آرای انتخابات ریاست جمهوری نشدند و تبعیت آن ها از قانون برای کشور راهگشا است زیرا پیشرفت کشور با رفتارهای منطبق بر قانون و تبعیت از آن محقق می شود.

وی ادامه داد: بصیرت با تبعیت کامل قولی و عملی از ولایت فقیه به دست می آید و داعیه داران ولایت باید چهارچوب ها و مطالبات مقام معظم رهبری برای آحاد جامعه روشنگری کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این مطلب که برای شناخت وضعیت امروز جامعه مطالعه حوادث صدر اسلام کمک کننده است، خاطرنشان کرد: بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) بسیاری از خواص و عناصر انقلاب دچار ریزش و انحراف شدند و در زمره فتنه انگیزان دوران امیرالمومنان(ع) قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: گرایش به زندگی تجملاتی و اشرافی در کنار سازش و نگاه خوشبینانه به دشمن از عناصری بود که موجب انحراف در برخی از یاران خاص پیامبر(ص) و امیرالمومنان(ع) شد.

امام جمعه موقت بابل با اشاره به تاکید های مقام معظم رهبری در خصوص شناخت دشمن و عدم اعتماد به آمریکا، گفت: مقام معظم رهبری در مقابل برخی ها که مذاکره با آمریکا را راهگشای مشکلات کشور می دانستند، براساس چارچوب های خاص و حفظ خطوط منافع ملی اجازه مذاکره دادند اما بدعهدی آمریکا در برجام درس دیگری را برای جامعه ما رقم زد.

وی با بیان این مطلب که امام راحل و مقام معظم رهبری بالاترین امر را در کشور حفظ نظام اسلامی می دانند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که باید به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد و نگاه همه به ویژه مسؤولان در کشور زمینه سازی ظهور و تعالی فرهنگ مهدوی و دینی در جامعه باشد.

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر این مطلب که شکرگزاری نعمت ولایت در کشور با تبعیت کامل از فرامین امام خامنه ای محقق می شود، اظهار داشت: به واسطه وجود نعمت ولایت فقیه و هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم در لحظه های حساس انقلاب، سایه بسیاری از مشکلات از جمله جنگ از کشور برداشته شد و ما باید همواره شکرگزار و قدردان این نعمت بزرگ باشیم./202/1313/ب1

ارسال نظرات