۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۰۳۶۵۴

اعلام آمادگی حجت الاسلام شکوری جهت همکاری با دانشکده پزشکی خوی

حجت الاسلام شکوری جهت حل مشکلات و نیازمندیهای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی اعلام آمادگی کرد.
امام جمعه خوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،‌ حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی امروز در جلسه هماهنگی راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی که با حضور دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و سرپرست دانشکده علوم پزشکی خوی و جمعی دیگر از مدیران و مسؤولان شهرستان خوی که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد طی سخنانی اظهار داشت: استان آذربایجان غربی به خاطر علل مختلف از جمله استان های عقب افتاده است که باید مدیران و مسؤولان فعلی مرکز استان و شهرستانها با احساس مسؤولیت مضاعف تلاش و فعالیت بیشتر این عقب ماندگی ها را در بخش های مختلف جبران کنند.

وی با اشاره به راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در شهرستان خوی از تلاش و فعالیت های نماینده محترم و رییس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار و سایر دست اندرکاران تشکر کرد و افزود: این قبیل اقدامات در شهرستان خوی باید 20 سال قبل اتفاق می افتاد چون این شهرستان دارای سابقه و صبغه علمی و فرهنگی قوی است.

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به ارکان دانشکده پزشکی اظهار داشت: داشتن مدیریت با معاونت های قوی، هیأت علمی متخصص و خبره منابع مالی و علمی قوی، حمایت مدیران و مردم شهرستان و تهیه امکانات و ساختمان مناسب در شأن یک دانشکده کارآمد از جمله ارکان مهم دانشکده است.

وی بیان کرد: نباید در این قبیل کارهای مهم و حیاتی عجله کرد و یا شروع کار را توأم با ضعف ها و کاستی ها آغاز کرد چون این ضعف ها موجب خواهد شد که دانشجویان این رشته رغبتی پیدا نکنند از این رور ضرورت دارد همه دست به دست هم داده و کار را با قدرت و ابهت و با تمامی ابعاد مورد نیاز آغاز کرد.

حجت الاسلام شکوری در پایان اعلام آمادگی کرد جهت حل تمامی مشکلات و نیازمندیهای دانشکده با هیأت امنای این دانشکده همکاری کند./203/936/ب1

ارسال نظرات