۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۰۴۱۸۱
جبهه العمل و جنبش الناصریین لبنان:

تهران پایتخت محور مقاومت است

جبهه العمل اسلامی و جنبش الناصریین لبنان، تهران را پایتخت محور مقاومت ذکر کرده و ایران را دشمن اصلی رژیم صهیونیستی خواندند.
ایران

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأت سیاسی مشترک جبهه العمل اسلامی و همچنین جنبش الناصریین مستقل لبنان با صدور پیامی، دو جنایت تروریستی در حرم امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی ایران را محکوم کردند.

در این پیام آمده است: آنچه در تهران رخ داد ترجمه عملی افزایش زبان خشونت و تهدید در منطقه است به ویژه اینکه جمهوری اسلامی ایران خطر اصلی برای رژیم صهیونیستی غاصب به شمار می آید و به حمایت از مقاومت و شیوه آن در لبنان و فلسطین می پردازد.

این دو جریان لبنانی افزودند: تروریسم به پایتخت محور مقاومت حمله کرد زیرا نفس های آخر خود را در سوریه و عراق می کشد و به روزهای پایانی خود رسیده است. تروریسم در حالی پایتخت محور مقاومت را هدف قرار دارد که به خوبی می داند توانایی تغییر معادله و شکست مقاومت و محور آن را نخواهد داشت.

جبهه العمل اسلامی و جریان الناصریین تصریح کردند: تروریست ها تلاش بیهوده ای برای افزایش روحیه از بین رفته خود انجام داده و می خواهند اندکی ازشکست های متوالی که از جبهه مقاومت دریافت می کنند را جبران سازند.

در ادامه این پیام، شهادت جمعی از شهروندان در این دو حادثه تسلیت گفته و اظهار شده است: این جنایت خونین و تجاوزهای وحشیانه بر عزم و اراده ایرانیان در جهاد و جانفشانی و مقاومت در برابر محور شرارت و فساد تحت رهبری آمریکا و اسرائیل می افزاید.

این دو جبهه در پایان تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه شرایط سخت همواره حامی اول و اصلی محور مقاومت است و با صداقت به یاری مساله فلسطین و ملت مظلوم این سرزمین تا تحقق پیروزی می پردازد./980/ب۹۰۲

ارسال نظرات