۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۰۴۲۸۵
امام جمعه دابو و دشت سر:

حوادث تروریستی سبب تضعیف روحیه مقاومت ملت ایران نمی شود

حجت الاسلام تقی زاده ‌آملی با بیان این که حوادث تروریستی سبب کاهش روحیه شجاعت و مقاومت ملت ایران نمی شود، گفت: این حادثه پیامی داشت که اگر سربازان گمنام، نیروی انتظامی و سپاه نبودند این امنیت حاصل نمی شده است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، امام جمعه دابو و دشت سر امروز در یادواره شهدای خانطومان و مدافع حرم و شهید حبیب الله توکلی اظهار داشت: توفیق حضور در مراسم شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای وطن و حرم و شهدای مرزبان و امنیت برای همگان میسور نیست و لیاقتی ارزشمند است.

وی با بیان بیان این که امروز سخن از یک جریان فکری که منبعث شده از انوار نورانی الهی است، گفت: امت حزب اللهی و انقلابی و شهید پرور در کنار خانواده معظم شهدا در مکتبی هستیم که دین باوری را به ما آموخته و در معرض دین و سبک زندگی دینی هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: در مقابل تفکر دینی یک سری تفکر التقاطی لیبرالی و سکولاری است که متاسفانه از مسیر انسانیت خارج شده و هدف اصلی شان این است که نظام انسانیت را به مخاطره بیندازند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با بیان این که یکی از معضلات جامعه مسأله دین گریزی است، گفت: هرگز فرمایشات رهبران دینی مان را فراموش نکنیم و از مسیر مکتب شهدا غافل نشویم.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: همیشه ایام و در همه اعصار در ادیان متعدد دین و باور به دین وجود داشته است که با بهره گیری از علوم وحیانی مسیر سعادت را طی کردند.

وی تصریح کرد: انسان های عاقل با بهره گیری از عقلانیت توامان وحی الهی در مقابل تفکر الحاد و شرک با بهره گیری شهوات نفسانی در مسیر فتنه قرار گرفته که تاریخ نشان داده است هر کسی به دنبال فتنه گری باشد نتیجه و بازخورد و ثمره این فتنه ها به خودشان برخورد می کند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: در طول تاریخ دیدیم که عده ای از انسانهای مظلوم در مقابل آماج فتنه ها قرار گرفته و جریانهای تروریستی متعددی را مرتکب شدند که یکی از این جریانهای تروریستی در چند روز اخیر  در تهران شکل گرفت که افراد خودکامه شیطان پرست و کدخداپرستان بی غیرت بی دین بدون هیچ هدفی آمدند که اهداف کوتاه مدت دشمن این بود امنیت نظام را براندازی کنند و هدف حاکمیت نظام و آرمان های اصیل انقلاب بوده است.

 وی افزود: بعضی از خواص بی بصیرت هنگامی که جای جلاد و شهید را با هم عوض کنند و دهه مظلوم ۶۰ را با طهارت منحوس منافقان ملعون و معدوم برای رسیدن به مسائلی که مدنظرشان است و چراغ سبزهایی که به دشمن می دهند چنین مسائلی به وجود می آید.

 حجت الاسلام تقی زاده آملی خاطرنشان کرد: سلامت انسانها در مسیر دینی است و خدا نکند انسان در مسیر معامله قرار گیرد و دین به ما شجاعت، اعتقاد، عزت و باور می دهد که فرزندانی تربیت می شوند در مسیر عبودیت و بندگی قرار می گیرند.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که عبودیت و بندگی از ویژگی های ارزنده مورد توجه شهدا بوده است، گفت: شهدا همواره به دنبال فرصت سازی بودند و از همه لحظه ها نهایت بهره برداری را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری پس از جریان تروریستی در حرم امام و مجلس شورای اسلامی با شجاعت هر چه تمام فرمودند  عده ای آمدند و ترقه بازی کردند و این ها با عده قلیل و اهداف بی تدبیرانه نمی توانند سبب تزلزل ما شوند و ذره ای از شجاعت های ملت ایران کم نمی شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حوادث تروریستی سبب کاهش روحیه شجاعت و مقاومت ملت ایران نمی شود، گفت: این حادثه پیامی داشت که اگر سربازان گمنام، نیروی انتظامی و سپاه نبودند این امنیت حاصل نمی شده است.  

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: توصیه به مدیران و خواص جامعه داریم که از گفتمان شهدا و ولایت تبعیت داشته باشند و هرکسی در برابر ولایت مطلقه فقیه ایستادگی کند با قاطعیت در برابرش ایستادگی می کنیم.

وی تصریح کرد: یک زمانی آموزش و پرورش نام شهید حسین فهمیده را از کتاب درس فرزندانمان حذف کردند که گفتیم و خفقان گرفتند و کنار رفت اما امروز دیگر در برابر تصاویر مستهجن زنان بی غیرت و مردان بی غیرت کوتاه نمی آییم./202/1314/ب1

ارسال نظرات