۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۰۵۶۵۰
امام جمعه خرم ‌آباد:

تداوم و پیشرفت کشور در سایه تبعیت از ولی فقیه حاصل می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان وجود ولی فقیه را آرامش بخش خواند و گفت: تداوم و پیشرفت در سایه تبعیت از ولی فقیه حاصل می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع)، گفت: نام امام علی(ع) با عدالت آمیخته شده است.

علی(ع) اسطوره عدالت بود

وی علی(ع) را اسطوره عدالت خواند و افزود: آرمان حکومت امام علی(ع) عدالت، پیشرفت و معنویت بوده  و استقرار عدالت در جامعه تمام تلاش امام علی(ع) در دوران حکومت ایشان بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخاوت، شجاعت، عبادت، تقوا، مهر و عطوفت را از جمله ویژگی های امام علی(ع) خواند.

سخنان رهبری ملاک حرکت مسؤولان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به بیانات حکیمانه رهبری در جمع مسؤولان و کارگزاران نظام، یادآور شد: سخنان مقام معظم رهبری ملاک حرکت مسؤولان و دولت جدید باید قرار گیرد.

وی تداوم انقلاب را در تبعیت از ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: سخنان رهبری آرامش بخش بود و چراغ راه آینده کشور است، سخنرانی رهبری مسیر حرکت انقلاب و سیاستهای کلی نظام را تبیین کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: وجود ولی فقیه آرامش بخش است و موجب وحدت، انسجام و سوق دادن به سوی اهداف و آرمانهای انقلاب است.

وی منطق ولی فقیه را تأمین کننده منافع ملی خواند و اظهار داشت: منطق ولی فقیه، منطق مستحکم، عادلانه و شایسته اعتماد است، ملت ایران به رهبری اعتماد دارند، چرا که منطق صحیح و عادلانه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه تداوم و پیشرفت در سایه تبعیت از ولی فقیه است، افزود: اگر امروز ایران در منطقه قدرتمند حاضر می شود با منطق ولی فقیه است.

جهاد سازندگی الگویی برای رفع محرومیت جامعه است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه جهاد سازندگی الگویی برای رفع محرومیت جامعه است، بیان داشت: خدمات جهاد سازندگی در ذهن مردم زنده است و در دوران دفاع مقدس به عنوان سنگرسازان بی سنگر لقب گرفتند.

وی در ادامه روحیه جهادی و مدیریت جهادی را نیاز جامعه امروز خواند و خاطرنشان کرد: این امر ضامن پیشرفت است.

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده نفرت از استکبار  است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه بر ضرورت حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان در برابر اجانب، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مردم در این روز با دهان روزه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می دهند و این امر نشان می دهد که از استکبار و غاصبان نفرت دارند./9459/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات