۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۵۰۶۰۸۶
رنجبرزاده:

ایران بیمه شده مسیر شهداست

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در هر برهه ای آمادگی دفاع از خاک وطن و ناموس خود را دارند، گفت: مردم ایران شهادت را یک افتخار می دانند.
تشییع شهدا

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رییسه مجلس با تاکید بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در کشور گفت: خوشبختانه روحیه ایثار و شهادت در کشور ما وجود دارد و تقویت آن با توجه به افکار پلیدی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایران اسلامی دارند یک ضرورت است.

وی اظهار داشت: همه دشمنان ما این را بدانند که ایران بیمه شده مسیر شهداست و قطعاً نمی توانند رخنه ای در این کشور ایجاد کنند.

رنجبرزاده با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس تصریح کرد: در آن روز حتی یک میلی متر ضربان قلب کسی افزایش پیدا نکرد چه برسد اینکه بخواهیم تسلیم حرکتهای اینگونه شویم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی آب دیده هستند و آمادگی برای مبارزه با نقشه های شیاطین را در هر برهه ای را دارند و شهادت را یک افتخار می دانند.

این عضو هیئت رییسه مجلس تصریح کرد: اگر ما به این زندگی دنیوی ادامه می دهیم چشم انتظار یک دنیای دیگری در این مسیر مسافرت هستیم و بالاترین درجه را نیز  شهادت می دانیم و همه در کشور این آمادگی را دارند و تزلزلی در این مسیر پیدا نخواهد کرد./۱۳۲۵/۱۰۲/خ

ارسال نظرات