۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۰۶۷۷۰
آیت الله نعیم آبادی:

حمله موشکی سپاه به داعش قدرت نظام و انقلاب را به جهانیان نشان داد

امام جمعه بندرعباس، عدم واکنش داعش به حمله موشکی سپاه را نشانه عدم توانایی مقابله با این اقدام شایسته دانست و گفت: قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران با این اقدام سپاه بار دیگر به جهانیان اثبات شد.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه گفت: اقدام سپاه پاسداران به مواضع داعش و دشمنان بسیار موفقیت‌آمیز بود و همه مردم ایران از این اقدام خوشحال شدند.

وی با بیان اینکه با این اقدام، مزدوران کشورهای غربی، متوجه موضع ایران نسبت خود شدند و حساب دستشان آمد افزود: داعش و استکبار جهانی متوجه شد قدرت ایران بیشتر از این است و اگر بخواهد اقدامی انجام دهد نیروهای مسلح ایران این کار را با همه قدرت انجام می‎دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه این اقدام شایسته سپاه موجبات خوشحالی دوستان و یاس و نومیدی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کرد ابراز داشت: حمله موشکی سپاه به مواضع گروهک های تروریستی داعش تا حد زيادي دشمنان را مايوس كرد و رعب و وحشت در دل دشمنان نظام و انقلاب انداخت.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر مدنظر قرار دادن بازتاب جهانی این حمله موشكي تصریح کرد:  قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران با این اقدام سپاه بار دیگر به جهانیان اثبات شد.

وی با بیان اینکه داعش هيچ عكس العملي نسبت به حمله موشکی سپاه به مقر فرمانده آنان نشان نداد گفت: گروهک های تروریستی داعش به خوبی می داند که اگر عکس العملی نشان دهند محکم تر از قبل می خورد.

امام جمعه بندرعباس، عدم واکنش داعش به حمله موشکی سپاه را نشانه عدم توانایی مقابله با این اقدام خوشحال کننده دانست و ابراز داشت: این اقدام شایسته، اميد هرچه بيشتر مردم به بخش دفاعي کشورمان را ایجاد کرد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبتنی بر اینکه "دوران بزن و بروها تمام شده است" گفت:  به فرموده معظم له دشمن از نظام اسلامی سيلي مي خورد.

وی در پایان گفت: نیروهای سپاه با این اقدام به دشمن فهماندند که ایران می‌ تواند مواضع دشمن در هر کجای جهان را نابود کند و هر فردی به حریم ایران تجاوز کند مستحق عکس‎ العمل شدید از سوی ایران است./۸۵۱/۳۰۲/ب۱

 

 


.

ارسال نظرات