۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۰۶۹۳۰

دعوت مدیران مدارس علمیه کرمانشاه از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخوانده و روز قدس را نماد اتحاد جهان اسلام دانستند.
مدیران حوزه کرمانشاه

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره روز قدس، ابراز داشت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: روز قدس روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشورها برافراشته شود و به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

وی در ادامه افزود: روز قدس روز اسلام و رسول اکرم(ص) است و روزی است که باید تمام مسلمانان تمام قوای خود را علیه دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام تجهیز کنند.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان داشت: روز قدس مصداق وحدت و انسجام مسلمان و یکپارچگی آنها در برابر دشمنان و وهابیت است، مسلمانان با وحدت رویه می توانند از چنگال آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی نجات یابند.

استاد حوزه علمیه در پایان با دعوت از عموم مردم در جهت حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، بیان داشت: روز قدس روز حمایت از مسلمانان و مستضعفان جهان است بنابراین برای اعلام انزجار و تنفر به رژیم غاصب صهیونیستی باید در این روز با اهمیت در کنار یکدیگر یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» سر دهیم.

روز قدس روز به خاک مالیدن پوزه دشمنان اسلام است

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی، مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب نیز در گفت و گویی، بیان داشت: روز قدس جهانی بوده و متعلق به قدس و فلسطین نیست بلکه روز مقابله مستضعفان و مسلمانان با مستکبران است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در ادامه تصریح کرد: روز قدس فریاد ملتهایی که زیر بار فشار ظلم آمریکا و اسراییل هستند را به جهانیان می رساند و زمینه های تضعیف مستکبران جهان را فراهم می کند.

امام جمعه موقت شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل پوزه دشمنان انقلاب و اسلام را به خاک خواهد مالید و هجمه های آنها را علیه مسلمانان خنثی می کند.

استاد حوزه علمیه در پایان تأکید کرد: مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل سنت همصدا و یکدل انزجار خود را از اقدامات وحشیانه مستکبران جهان اعلام کنند، امید است که با اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

روز قدس روز اعلان موجودیت مسلمانان در برابر کفار است

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرارسیدن روز قدس، بیان داشت: مسلمانان جهان با مشارکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس در برابر دشمنان خود اعلان موجودیت کرده و مکر و حیله کفار را به جهانیان نشان دهند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در ادامه اظهار داشت: روز قدس روز قیام مسلمانان در برابر خونخواران و کودکشان جهان بوده تا بدینوسیله جرثومه های فساد به زباله دان تاریخ بپیوندند.

حجت الاسلام موسوی در پایان یادآور شد: دشمنان درصدد به فراموشی سپردن روز قدس هستند بنابراین حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام است.

روز قدس تیری بر قلب توطئه گران است

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گویی با اشاره به اهمیت روز قدس در اسلام ابراز داشت: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی روز قدس را پاره تن اسلام خوانده است باید نسبت به تجلی این مهم اهتمام ویژه داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه تأکید کرد: روز قدس فراموش نشدنی است و به همت مسلمانان جهان این روز تیری بر قلب توطئه گران و فتنه انگیزان است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: اهمیت جهانی شدن روز قدس به مردم جهان فتنه و تفرقه افکنی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را رسانده و آنها را نسبت به انحراف آنها آگاه خواهد ساخت.

وی در پایان تأکید کرد: حوزه های علمیه نیز با حضور حداکثری در روز قدس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر داده و تا نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر کفار حفظ گردد./۸۵۷/۳۰۰/ب2

ارسال نظرات