۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۰۶۹۵۶
به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام؛

نماز عید فطر در مصلای امام خمینی شهرکرد اقامه می شود

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به برگزاری نماز عید فطر در يك هزار نقطه و ميعادگاه ‌های نماز جمعه استان اشاره کرد و گفت: نماز عید سعید فطر در شهرکرد به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اقامه می شود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، گفت: بهره گیری از روزها و شبهای باقیمانده پرفضلیت ماه مبارک رمضان بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه به روزهای پایانی مبارک رمضان نزدیک می شویم، افزود: در روزهای نخستین هفته آینده عید سعید فطر را در پیش خواهیم داشت که در این روز مانند سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم استان در اقامه نماز عید فطر خواهیم بود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به برگزاری نماز عید فطر در يك هزار نقطه و ميعادگاه ‌های نماز جمعه استان اشاره کرد و گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری پس از یک ماه روزه داری در روز اول شوال با حضور در میعادگاه های نماز جمعه، بقاع متبرکه و اماکن از پیش تعیین شده، نماز عید سعید فطر را اقامه خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر سال جاری در شهرکرد مانند هر سال در جوار مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم اقامه نماز عید سعید فطر در شهرکرد ساعت 6:30 صبح روز عید با قرائت دعای ندبه آغاز شده و نماز عید فطر رأس ساعت هفت صبح در مجاورت مصلای شهرکرد اقامه می شود.  

وی با تأکید بر اینکه نمازگزاران عید فطر مهر و جانماز همراه خود داشته باشند، تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در شهرکرد به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اقامه می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مکان اقامه نماز عید فطر در شهرکرد از تقاطع بلوارهای شریعتی و طالقانی آغاز خواهد شد، ابراز کرد: نمازگزاران در امتداد شمال بلوار طالقانی نماز را اقامه می کنند.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه 35 اتوبوس برای جابه جایی نمازگزارن پیش بینی شده است، ادامه داد: محل اجتماع تمام اتوبوس ها از چهارراه فردوسی تا میدان دانش است.

وی در پایان با اشاره به برقراری نظم و مقررات از سوی بسیج و سپاه استان در مراسم اقامه نماز عید فطر، خاطرنشان کرد: پذیرایی ‌های قابل توزیع در این مراسم باید با هماهنگی فرمانداری و دارای برچسب مشخص باشند./9457/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات