۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۰۸۳۴۷

حزب الله بازداشت گسترده تروریست‎ها در منطقه عرسال را تبریک گفت

حزب الله لبنان عملیات موفق آمیز ارتش علیه تروریست ها در منطقه عرسال را تبریک گفت.
حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در پیامی از عملیات موفق آمیز ارتش این کشور در منطقه عرسال و بازداشت بیش از 350 تن از نیروهای تکفیری تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: عملیات موفق آمیز صبح امروز قهرمانان ارتش در منطقه عرسال که به بازداشت جمع کثیری از تروریست هایی که در پوشش آوارگان سوریه به این منطقه وارد شده بودند را به فرماندان و سربازان ارتش تبریک گفته و با نیروهای مجروح در این عملیات ابراز همبستگی می کنیم. 

این حزب افزود: این عملیات در ادامه تلاش های دستگاه های امنیتی لبنان در برخورد با تهدیدهای تروریستی و نابودی گروه های تروریستی است که به مناطق مختلف نفوذ کرده اند و همچنین در راستای عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی لبنان جهت جلوگیری از ورود تروریست ها به خاک لبنان صورت گرفت.

حزب الله تصریح کرد: وحدت و هماهنگی اقدامات از مهمترین نیازهای کنونی است که می تواند همه شکافهایی که ممکن است تروریست ها از آنها نفوذ کنند را بسته و به حمایت از لبنان در برابر چالش ها و تهدیدات بپردازد.

گفتنی است نیروهای ارتش لبنان در جریان عملیاتی در اردوگاه های آوارگان سوری در عرسال، بیش از 350 نفر را بازداشت کردند./980/ب902/د
 

ارسال نظرات