۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۰۹۱۰۳
کارشناس دینی مطرح کرد؛

سند ۲۰۳۰ مظهر نقض حقوق بشر

حجت الاسلام محمدی فخر سند ۲۰۳۰ را اوج نقض حقوق بشر درکشورمان و بی اهیمت دادن به موازین شرعی نوامیس ما دانست.
متن سند ۲۰۳۰

حجت الاسلام غلامحسین محمدی فخر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: حقوق بشری که غرب ادعای پرچمداری آن را دارد کاملا کذب است چون نقض حقوق بشر در زندان گوانتانامو، زندان ابوغریب، کشتار مردم افغانستان و پاکستان بسیار مشهود است و نمی توانند این فجایع ضدبشری را پنهان کنند.

امام جمعه جایران ابراز داشت: جهان غربی که ادعای آزادی و دفاع از حقوق بشر را دارد در سراسر دنیا هر کجا که بوی قتل و جنایت و جنگ می آید به طور قطع جهان غرب در این فجایع دست دارد و ناقض قوانین حقوق بشری و انسانی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی جایزان ادامه داد: کشور ما که توسط غرب به ناقض حقوق بشر متهم است کشوری است که قربانی 17 هزار شهید ترور بوده است و با داشتن این تعداد شهید باید مستحق حقوق بشر باشیم چون هیچ وقت ناقض آن نبودیم.

کارشناس دینی با اشاره به نقض قوانین ما در سند2030 اذعان داشت: جهان غرب با سند 2030 می خواهد نوامیس ما را از وجهه شرعی خارج کنند و دنبال این هستند که قوانین و حقوق ما را نقض کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما با توجه به باورهای دینی و ارزش های انقلابی و اعتقادات دینی که دارد همیشه و در هرکجا مخالف کشتار، سلاح میکروبی و شیمیایی و نقض حقوق بشر است ولی با این حال کشور ما را متهم به نقض حقوق بشر می کنند که کذب محض است.

امام جمعه جایزان باتبیین فلسفه تاسیس گروهک های تروریستی توسط مدعیان جهان غرب بیان داشت: گروهک های تروریستی مانند بن لادن، داعش، تکفیری ها و دیگر گروهک های تروریستی همه زاده غرب و نظام سلطه هستند که ادعای حقوق بشر دارند و هدف آنها از تشکیل این گروهک های ضدبشر، ضربه زدن به جهان بشریت و اسلام است.

حجت الاسلام محمدی فخر در پایان اظهار داشت: ما براساس باورهای دینی و اسلامی داشتن سلاح میکروبی را مجاز نمی دانیم ولی استکبار جهانی و جهان غرب که ادعای حقوق بشر را دارند، تسلیحات آنها مجهز به سلاح میکروبی هستند درحالی که در کتب الهی حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) کشت ورکشتار و برادر کشی را منع کردند ولی نظام سلطه برخلاف حتی دین مسیحیت و یهودیت عمل می کنند./9453/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات