۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۱۱۵۸۸
حجت الاسلام والمسلمین نیازی:

طلاب و مبلغان مرزبانان اعتقاد دینی و فکری جامعه هستند

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان طلاب و مبلغان را مرزبانان اعتقاد دینی و فکری جامعه دانست و گفت: موفقیت آنان در این زمینه نیازمند داشتن هدف، تلاش، پشتکار، جدیت، تحصیل و تهذیب نفس است.
حجت الاسلام نیازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان، بعداز ظهر امروز در دیدار با طلاب نوورود شرکت کننده دردوره میثاق طلبگی لرستان که در پادگان حمزه سیدالشهدا(ع) خرم آباد به مدت 10 روز در حال برگزاری است، گفت: روحانیت پرچمدار تبلیغ و تبیین آموزه های قرآنی و دینی است.

وی با اشاره به نقش مدارس علمیه در تربیت و پرورش طلاب و روحانیان توانمند، افزود: حوزه های علمیه باید با تربیت علما، مبلغان و روحانیان توانمند و برجسته بتوانند از اسلام ناب محمدی(ص) و اساس مکتب تشیع دفاع کنند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان فعالیت مبلغان و طلاب در عرصه تبلیغ را خنثی کننده هجمه های دشمن خواند و اظهار داشت: با توجه به رسالتی که در صیانت از دین دارد، باید در جهت خنثی کردن هجمه های دشمن نقش آفرین باشد.

وی در ادامه به اهمیت علم و دانش از دیدگاه اسلام و قرآن اشاره و عنوان کرد: علم اندوزی و علم آموزی نزد پروردگار جایگاهی والا و ارزشمند دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با اشاره به اینکه در متون و روایات دینی به علم اندوزی به ویژه در حوزه علوم دینی تأکید فراوان شده است، افزود: طلاب برای موفقیت در این عرصه باید قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند.

وی داشتن هدف را از دیگر عوامل موفقیت طلاب در این عرصه عنوان کرد و گفت: برای موفقیت در عرصه طلبگی تلاش و پشتکار، مباحثه و انجام فعالیت های تحقیقی پژوهشی ضروری است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان طلاب و مبلغان را مرزبانان اعتقاد دینی و فکری جامعه عنوان کرد و گفت: نقش آفرینی در این زمینه نیازمند سواد علمی بالا و تکیه بر اخلاق و تهذیب نفس است.

وی در ادامه اخلاص در عمل، روحیه جهادی، جدیت در تبلیغ و توسل به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام عصر(عج) را از دیگر عوامل اثرگذار در موفقیت تبلیغی طلاب و مبلغان عنوان کرد./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات