۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۹۷۸

چهارمین گردهمایی ستاد اجرایی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید برگزار شد

چهارمین گردهمایی اعضای ستاد اجرایی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید ویژه شهرستان کرمانشاه به منظور اعلام جدول برنامه های استقبال و میزبانی از کاروان خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) که در دهه کرامت وارد استان کرمانشاه می شوند برگزار شد.
زیر سایه خورشید زیر سایه خورشید زیر سایه خورشید زیر سایه خورشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، چهارمین گردهمایی اعضای ستاد اجرایی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید ویژه شهرستان کرمانشاه صبح امروز در سالن جلسات شهید قهاری برگزار شد.

این گردهمایی به منظور اعلام جدول برنامه های استقبال و میزبانی از کاروان خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) که در دهه کرامت وارد استان کرمانشاه می شوند برگزار شد.

در این کارگاه توجیهی آموزشی، کمیته های اجرایی و سازمان ها و نهادها و مراکز میزبان نکته نظرات خویش را بیان کرده و به طرح دیدگاه خود پرداختند.

حسن موحد سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تقدیر از زحمات دست اندرکاران این رخداد فرهنگی و معنوی ابراز داشت: امام رضا (ع) جایگاهی ویژه و منحصر بفرد در نزد ایرانیان داشته و کرامات بی پایان این امام رئوف همواره شامل حال خدمتگزاران می شود.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه مطرح کرد: باید تلاش کنیم مردم کرمانشاه در این دوره جدید، زیباترین تابلو شور و عشق به امام رضا (ع) را با عنایت خداوند متعال و با حضور باشکوه خویش به نمایش بگذارند.

این مسؤول اظهار داشت: نهادها و مساجد و مراکز میزبان بایستی برنامه دقیق و روشنی از اقدامات خویش ارائه دهند.

گفتنی است در این گردهمایی فرخشاهی مسؤول اجرایی جشن های زیر سایه خورشید با تشریح برنامه ها و مراحل و اقدامات و الزامات لازم برای اجرای باشکوه این برنامه، به تجربیات خوب سنوات گذشته اشاره کرد./203/8571/ب1

ارسال نظرات