۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۱۲۳۹۹
آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد؛

حجاج از فرصت و ظرفیت معنوی سفر حج استفاده حداکثری کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه والای زیارت بیت‌الله الحرام، از زائران اعزامی به مکه مکرمه خواست تا از فرصت و ظرفیت این سفر معنوی استفاده حداکثری داشته باشند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در همایش حج تمتع 96 بوشهر، خطاب به زائران اعزامی به مکه مکرمه، گفت: حج حواله‌ای است که خداوند نصیب برخی از افراد می‌کند که در حریم الهی شرکت کنند و با او بیعت ببندد.

وی با بیان اینکه بخشش همه گناهان در مناسک حج ممکن است، افزود: خداوند انسان‌هایی را دعوت می‌کند که دوستشان دارد؛ به همین دلیل تمامی شرایط میزبانی را به جا می‌آورد.

امام جمعه بوشهر ساحت مقدس مهدی آل محمد را یکی از علت‌های مقام سفر حج دانست و اظهار داشت: حجاج باید در فکر این باشند که از فرصت و ظرفیت این سفر معنوی استفاده حداکثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه حج نمونه‌ای از وحدت مسلمانان موحد و فرصتی برای فریاد عدالت‌خواهی است، اضافه کرد: حج یعنی اینکه انسان مهمان خدا باشد و در عین حال حریم خدا را هم حفظ کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انسان با حج می‌تواند گذشته خود را جبران کند، خطاب به زائران بیت‌الله الحرام، افزود: شما باید توجه داشته باشید که با امام زمان(عج) حج می‌کنید و این همراهی با امام زمان(عج) شرط دارد و شرط آن این است که باید حریم دوازدهمین امام شیعیان را رعایت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خطاب به زائران خانه خدا، گفت: اعمال حج را باتقوا و نیت خالص انجام دهید تا حضرت مهدی موعود(عج) برای ما دعا کند./۸۴۶/د102/ب1

ارسال نظرات