۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۴۴۴۹
طی سفری یک روزه صورت گرفت؛

بازدید نماینده مجلس خبرگان رهبری از مناطق زلزله زده خراسان رضوی

نماینده مجلس خبرگان رهبری طی سفری یک روزه به روستاهای محروم و زلزله زده شهر رضویه، از توابع مشهد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های ساکنان این مناطق قرار گرفت.
بازدید آیت الله حسینی از مناطق زلزله زده خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در کشور عراق صبح تا غروب امروز طی سفری یک روزه به روستاهای محروم و زلزله زده شهر رضویه، از توابع مشهد مقدس رفت و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های ساکنان این مناطق قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در نخستین بخش از این سفر یک روزه که با همراهی تنی چند از اعضای دفتر نماینده مردم رضویه و فریمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با حضور در تصفیه خانه فاضلاب حاشیه رودخانه کشف رود، ضمن اطلاع یافتن از آلودگی ایجاد شده برای زمین های کشاورزی این منطقه و بروز مشکلات عدیده برای اهالی این منطقه، نسبت به انعکاس فوری این مشکلات به مسؤولان اجرایی ذیربط، متعهد شد.

نماینده ولی فقیه در کشور عراق سپس با حضور در جمع اهالی روستای جیز آباد ضمن بازدید از فرآیند پروژه ساخت 6 کیلومتر از محور مواصلاتی جلال آباد ـ جیز آباد و اقامه نماز جماعت در مسجد این روستا، به بیان نکات مهمی پیرامون جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی پرداخت.

وی اظهار کرد: با وجود بحران هایی که در کشورهای همسایه ما وجود دارد، کشور ما در برابر هر موجی که ایجاد می شود، تحت رهبری سکاندار کشتی انقلاب اسلامی یعنی ولی فقیه است که امروز در شخص حضرت آیت الله خامنه ای مصداق یافته است.

بازدید از معدن شیشه فلوت جیزآباد و بررسی سیر پیشرفت طرح هادی در این روستا آخرین برنامه های حجت الاسلام والمسلمین حسینی در جیزآباد را تشکیل داد و پس از آن وی در دومین بخش از این سفر به بازدید از روستاهای زلزله زده این منطقه که در زلزله اخیر خراسان رضوی بین 60 تا 100 درصد آسیب دیده بودند، پرداخت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن تفقد از زلزله زدگان این مناطق قول مساعد داد از مسؤولان اجرایی ذیربط نسبت به تحقق وعده های ماه های اخیر برای بازسازی منازل مسکونی این روستاها پیگیری های لازم را انجام دهد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این سفر از روستاهای «درخت بید»، «جیز آباد»، «دو قلعه براشک» و «کوه سفید» بازدید کرد./820/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات