۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۷۷۷
۴ تا ۹ شهریور ماه در مشهد انجام می شود؛

برگزاری سومین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی

سومین نمایشگاه کتب تخصصی حووزی از چهارم تا نهم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می شود؛ ناشران تا دهم مرداد ماه فرصت دارند برای نام نویسی اولیه اقدام کنند.
نمایشگاه کتاب قم

حجت الاسلام سید محسن میرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری سومین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی در شهریور ماه 96، گفت: سومین نمایشگاه کتب تخصصی حووزی از چهارم تا نهم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی اعلام کرد که ناشران تا دهم مرداد ماه فرصت دارند برای نام نویسی اولیه اقدام کنند.

کارشناس مسؤول نمایشگاه های معاونت پژوهشی حوزه علمیه در زمینه شرایط نام نویسی ناشران در سومین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی گفت: انتشار حداقل 30 کتاب حوزوی اعم از تخصصی یا عمومی، دارای مجوز انتشار تا پایان شهریورماه 96، تعهد به دستورالعمل ارائه شده در نمایشگاه و ارائه حداقل 50 عنوان کتاب در نمایشگاه از شرایط پیش ثبت نام در این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: ناشران برای پیش ثبت نام در سومین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی همچنین ارسال مدارک می توانند تا دهم مرداد ماه از طریق شماره 09353383165 در تلگرام اقدام کنند که پس از اتمام زمان نام نویسی اولیه ناشرانی که نام نویسی کرده اند از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مورد بررسی قرار گرفته و تا 15 مرداد نتایج نهایی به ناشران اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام میرزاده به مزایای شرکت در سومین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی اشاره کرد و گفت: تحویل غرفه رایگان، حمایت از تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه و توزیع بن خرید، تجهیزات نمایشگاهی، تبلیغات سمعی و بصری و اطلاع رسانی از امتیازات و خدمات غرفه داران خواهد بود.

وی ادامه داد: تأمین کتب درسی و مطالعاتی اساتید و طلاب، تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه و آشنایی طلاب با ناشران کتب حوزوی از اهداف برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی است.

گفتنی است، متقاضیان حضور در سومین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره 32008136-051 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات