۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵
کد خبر: ۵۱۴۸۷۴

اسلام ستیزی در آمریکا این بار کاندیدای مسلمان شهرداری را هدف قرار داد

در اقدامی اسلام ستیزانه، پلاکارد تبلیغاتی کاندیدای مسلمان انتخابات شهرداری در «ماساچوست» آمریکا در مقابل خانه اش پاره شد.
اسلام هراسی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، شورای روابط اسلامی –آمریکایی که از گروه های فعال در زمینه حقوق مدنی است خواستار تحقیق درباره اقدام ضد اسلامی و خرابکارانه علیه کاندیدای مسلمان انتخابات شهرداری شهر «نیوبوریپورت» ایالت «ماساچوست» آمریکا شد.

بر اساس گزارش دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در ماساچوست،دکتر «حازم محمود» گفته است که پلاکارد نصب شده در محوطه سبز مقابل منزلش را با تیغ تیزی پاره کرده اند.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی در بیانیه ای از پلیس و مقامات قضایی خواست تا تحقیقاتی را درباره این اقدام که با انگیزه های متعصبانه انجام شده است،آغاز کنند.

«بابارا جی.دوگان»،دبیر کل شورای روابط اسلامی-آمریکایی در ماساچوست نیز در بیانیه ای در این باره گفت:با توجه به فضای اسلام هراسانه که مسلمانان در سراسر آمریکا آن را تجریه می کنند،ما از پلیس می خواهیم تا اقدامات لازم را برای تحقیق درباره این اتفاق انجام دهد.

حازم محمود می گوید که پیش از این به خاطر مصری و مسلمان بودنش هدف اینگونه حملات قرار گرفته است اما احتمال می دهد که این بار انگیزه های سیاسی هم در پاره کردن پلاکارد تبلیغاتی اش موثر بوده است.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی ماساچوست تاکید کرد که رویدادهای ناشی از تنفر که مسلمانان و دیگر گروه های اقلیت را هدف قرار داده است از انتخابات ماه نوامبر تا کنون به شدت افزایش پیدا کرده است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات