۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۱۵۰۹۵
مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا خراسان جنوبی:

ساخت زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد نیازمند ۸ میلیارد تومان است

مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد نیازمند اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک های مردمی و خیران این پروژه احداث شود.
جوینده

موسی جوینده، مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: احداث زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد مقدس از سال های گذشته به دفعات در دستور کار قرار گرفته اما عملی نشد.

وی گفت: با تاکید مقام معظم رهبری در سال 90 بعضی از استان های کشور با کمک مردم و خیران، کار احداث مجتمع های اقامتی ارزان قیمت برای زائران استان های خود را آغاز کردند که حتی توانستند با مشارکت بسیار خوب مردم استان خود پروژه را به پایان برسانند.

مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در همین راستا استان خراسان جنوبی با تأخیر کوتاه به دلیل جابجایی زمین مراحل کار را به امید مشارکت هم استانی ها آغاز کرده است.

جوینده با اشاره به وضعیت اجرایی این پروژه، تصریح کرد: جابجایی زمین از بلوار وحدت به خیابان طبرسی 20 به متراژ 700 مترمربع، خرید یک قطعه زمین مجاور با متراژ 145 متر به مبلغ 580 میلیون تومان با گرفتن وام، گرفتن پیش پروانه از شهرداری مشهد مقدس برای 5 هزار و 200 مترمربع زیربنا در 9 طبقه، تخریب قطعات خریداری شده، طراحی سازه های پروژه و فنس کشی زمین فوق از جمله اقداماتی بوده که تاکنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آغاز به کار پروژه نیاز به اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان دارد، ادامه داد: هم استانی ها می توانند از چند روش در کار ساخت زائرسرای ارزان قیمت ویژه محرومان استان سهیم باشند.

مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم به روش های مختلفی مانند خرید تخت اقامتی 16 میلیون تومان به شکل فردی و یا جمعی، خرید یک خشت آسمانی 88 هزار تومان، اطلاع رسانی و جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی برابر نیاز پروژه و از طریق معرفی به مؤسسه مالی راسخون دریافت وام و پرداخت به بنیاد زائر کمک کنند.

جوینده اظهار کرد: همچنین هم استانی ها می توانند از طریق واریز به حساب بنیاد زائر نزد مؤسسه راسخون به شماره کارت 6037992210278166، از طریق واریز به شماره حساب 0109967893008 بانک ملی استان و از طریق کارت به کارت حساب سیبا بانک ملی 6037991899534717 استان برای ساخت این زائرسرا در مشهد کمک کنند.

وی بیان کرد: زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس به مساحت 802 مترمربع و 5 هزار و 200 مترمربع زیربنا با ظرفیت اقامتی 500 نفر در 9 طبقه در خیابان طبرسی 20 ساخته می شود.

مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تکمیل این پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک های مردمی و خیران این پروژه احداث شود./880/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات