۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۱۶۵۰۷
امام جمعه بیستون:

قوای سه گانه کشور با حمایت مردم اجازه زیاده خواهی به دشمنان ندهند

امام جمعه بیستون گفت: باید قوای سه گانه کشور به پشتوانه حمایت های مردمی در مقابل توطئه ها ایستادگی کرده و اجازه زیاده خواهی به دشمنان ندهند.
حجت الاسلام ضیغمیان

حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان رییس ستاد عتبات عالیات کرمانشاه و امام جمعه بیستون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: رییس جمهور و اعضای کابینه دولت باید به توصیه ها و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

امام جمعه بیستون تصریح کرد: هر فرد در هر مسؤولیتی باید به فکر خدمت به مردم و اصلاح مشکلات و معضلات جامعه باشد تا به جامعه ای آرمانی و متعالی دست یابیم.

رییس ستاد عتبات عالیات کرمانشاه خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسوولان باید بر داشته های خود تکیه کنند و انتظار حل مشکلات و معضلات کشور از طریق دیگر کشورها را نداشته باشند.

حجت الاسلام ضیغمیان بیان داشت: باید در انجام امور محوله تنها کسب رضای الهی را مدنظر قرار داد و اجازه نداد مناصب و مقامات زودگذر دنیوی عامل کم کاری و کج روی قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: باید ریشه کن ساختن فقر و توجه به مقوله بیکاری و مشکلات اقتصادی را مدنظر قرار داد و شرایط زندگی را برای افراد مستضعف جامعه هموارتر کرد.

امام جمعه بیستون مطرح کرد: دشمنان هیچ گاه بر قول خود استوار نبوده و بارها پیمان شکنی کرده اند که اخیرا این مورد را در نقض برجام از سوی دولت بدعهد آمریکا را شاهد بودیم.

رییس ستاد عتبات عالیات کرمانشاه عنوان داشت: باید قوای سه گانه کشور به پشتوانه حمایت های مردمی در مقابل توطئه ها ایستادگی کرده و اجازه زیاده خواهی به دشمنان ندهند.

وی در پایان تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات، تکیه بر توان داخلی و عمل انقلابی و جهادی است، باید هر فرد در هر سمتی مسؤولانه عمل کرده و تنها به فکر پیشرفت نظام و اقتدار انقلاب اسلامی باشد./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات