۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۲۰۵۱۴
آیت الله علما:

خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی رویکرد همه مسؤولان باشد

آیت الله علما با اشاره به اینکه مسؤولان باید انقلابی و جهادی عمل کنند گفت: لازم است دولت مردان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و همه مسؤولان و مدیران سبک و شیوه خدمت و مدیریت این دو بزرگوار را در پیش گیرند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته استان ابراز داشت: امام باقر (ع) به ما درس مقاومت داد و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب هم این مقاومت را در منطقه از جمله عراق و سوریه تفسیر کردند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اهل بیت علیهم السلام تربیت یافتگان مکتب رسول خدا هستند و ما باید تربیت یافتگان مکتب اهل بیت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز دنیا روی قدرت و ایستادگی ایران حساب می کند زیرا ایران به قدرتی بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه بیان داشت: مدعیان دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم از جمله آمریکا و انگلیس، امروز حامی منافقانی هستند که رییس جمهور و نخست وزیر ایران را ترور کردند اما ایران همواره فریاد مبارزه با ظلم سر داده و در مقابل ظالمان و مستکبران ایستادگی می کند.

وی افزود: حزب الله لبنان امروز از چنان قدرتی برخوردار است که مایه وحشت و ترس اسرائیل شده است.

آیت الله علما با اشاره به نزدیکی روز عرفه اظهار داشت: دعای روز عرفه را فراموش نکنید؛ زیرا این دعا سراسر برکت و خیر است همچنین بهتر است قربانی عید قربان در میان فقرا تقسیم شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ششم شهریور ماه و سالروز کشتار حجاج بیت الله الحرام تأکید کرد: امام راحل (ره) در موسم حج انقلاب ایجاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه خدمتگزاری به مردم را امری نیک و پسندیده خواند و یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی دولت مردان قرار گیرند و مسؤولان باید سبک زندگی و سیره این دو بزرگوار را در پیش گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان عنوان داشت: مسؤولان باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند و سبک اسلامی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است را مورد توجه ویژه قرار دهند./8571/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات