۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۲۲۲۴۲
آیت الله قریشی:

توجه به قرآن حلال بسیاری از مشکلات جامعه است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیاری از مشکلات جامعه با توجه و انس با قرآن کریم حل می شود.
آیت الله قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، مفسر قرآن کریم امروز در آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در حسینیه ثارالله ارومیه در حال برگزاری است، با اشاره به لزوم توجه به  اقامه احکام دینی به ویژه نماز و قرآن، اظهار کرد: انس جوانان با قرآن کریم آنها را در برابر تهاجمات فرهنگی بیمه کرده و از بروز مشکلات در جامعه جلوگیری می کند.

وی بر تربیت دینی فرزندان تأکید و تصریح کرد: بزرگان دینی نیز بر تربیت دینی فرزندان و آشنایی بیشتر آنها با آموزه های دینی تاکید کرده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مخالفت عده ای از افراد در داخل و خارج از کشور با نظام اسلامی گفت: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران،  با نماز و قرآن نامأنوس هستند.

آیت الله  قریشی خاطرنشان کرد: آشنایی با مفاهیم قرآن و عمل به دستورات دین سبب می شود که جوانان به دنبال فرهنگ غرب و بیگانه نروند.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز و قرائت قرآن در دین اسلام، خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن  عترت پیامبر از جمله تأکیدات و سفارشات ائمه معصومین (ع) است که باید به آن توجه شود.

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز در ارومیه آغاز به کار کرده و با رقابت 900 نفر از نخبگان قرآنی کشور تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات