۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۲۳۲۴۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه در ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب مؤثر است

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه گفت: حضور اساتید مشاور و ارائه مشاوره علمی، خانوادگی و تحصیلی در ارتقای اخلاق در خانواده، مدارس و جامعه تأثیرگذار است.
حوزه علمیه

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نشست هم اندیشی مشاوران مدارس علمیه استان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه افزود: حضور این اساتید در راستای بصیرت بخشی و ارائه مشاوره تحصیلی و خانوادگی به طلاب است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به وجود هجمه ها و آسیب های فرهنگی در جامعه اشاره و عنوان کرد: بصیرت بخشی و ارائه مشاوره به موقع راه مقابله با این آسیب ها است.

وی گفت: هدف از برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران مدارس علمیه تبادل نظر برای تقویت وضعیت تحصیلی، خانوادگی، تربیت فرزند و همسرداری طلاب است.

عزیزی با اشاره به آغاز سال تحصیلی طلاب در مدارس علمیه خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی طلاب اساتید مشاور نیز فعالیت خود را در مدارس آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مدارس از حضور اساتید مشاور محروم هستند، اظهار داشت: معاونین فرهنگی مدارس در نشست هم اندیشی اساتید مشاور شرکت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اضافه کرد: نشست هم اندیشی اساتید مشاور در راستای ارتقای فعالیتهای مشاوره ای با محوریت اساتید و نیز ارائه مشاوره صحیح به طلاب برگزار می شود.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست کتب سیر مطالعاتی مشاوران برای ارتقا سطح علمی اساتید مشاور ارائه می شود./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات