۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۲۳۵۸۳
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

تشکیل حکومت اسلامی و ولایت ولی امر یکی از مهم‌ترین پیام‌های غدیر بود

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تشکیل حکومت اسلامی و ولایت ولی امر را یکی از مهم‌ترین پیام‌های غدیر دانست و گفت: دین باوری و گسترش دین به عنوان سیستم و جریان سبب رشد حاکمیت و آبادی دنیا می‌شود.
رحیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید بیرجند، اظهار داشت: بسیاری از انسان‌ها برای اینکه به خواسته‌های خود برسند مدل‌هایی در ذهنشان وجود دارد.

وی گفت: خداوند متعال که خالق زیبایی‌ها است برای بشریت نسخه‌هایی را قرار داده است و خداوند نیز می‌فرماید که اگر می‌خواهید نسخه‌ای که من مدنظر قرار داده‌ام و شما نیز مدنظر قرار دهید همان نسخه‌ای است که در عید غدیر برای شما معرفی کردم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه در نسخه‌ای که قرار داده هیچ آسیبی به انسان‌ها نمی‌رسد، افزود: وقتی مردم  کارها را به درستی انجام دهند دشمنان نیز ناامید و مایوس می‌شوند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: این نفوذ امور نفسانی و جریان نفاق است که به انسان‌ها ضربه می‌زند و گرنه به هیچ عنوان دشمن نمی‌تواند با وجود نسخه غدیر به انسان ضربه‌ای بزند.

وی تشکیل حکومت اسلامی و ولایت ولی امر را یکی از مهم‌ترین پیام‌های غدیر دانست و ادامه داد: دین باوری و گسترش دین به عنوان سیستم و جریان سبب رشد حاکمیت و آبادی دنیا می‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم ولایی و رهبری الهی دو رکن حکومت جمهوری اسلامی است و امروز برکات نظام اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی اظهار کرد: اگر نتوانیم امروز به درستی از پیام غدیر و عاشورا استفاده کنیم تاریخ غدیر و عاشورا دردی را از ما دوا نمی‌کند./880/۲۰۲/ح

ارسال نظرات