۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۲۳۹۰۵
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

مراسم عمامه گذاری طلاب شهرستان بندرامام خمینی برگزار می شود

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بندرامام خمینی با حضور آیت الله موسوی جزایری مردم برگزار خواهد شد.
عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) در روز عید غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام خمینی با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و زعیم حوزه علمیه استان آیت الله موسوی جزایری امشب یکشنبه 19 شهریورماه مصادف با 19 ذیحجه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان بندرامام خمینی(ره) حضور خواهند داشت.

همچنین ائمه جمعه شهرک طالقانی، ماهشهر، شهرچمران و روحانیان هم در این برنامه امشب حضور خواهند یافت

گفتنی است این مراسم در مسجد جامع شهرستان بندرامام خمینی و با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله موسوی جزایری و با سخنرانی وی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در این مراسم 7 نفر از طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بندرامام خمینی به دست آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان به لباس روحانیت ملبس خواهند شد.

در این مراسم شاعران و مداحان اهل بیت علیهم السلام در وصف ائمه اطهار(ع) به مدح و ستایش خواهند پرداخت.

این مراسم معنوی از شبکه جهانی تلویزیونی الاهواز به طور زنده پخش خواهد شد و صداوسیمای مرکز خوزستان هم این برنامه را پوشش خبری خواهد داد./9453/پ204/ب1

ارسال نظرات