۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
کد خبر: ۵۲۸۳۳۳
یادداشت؛

شهید حججی انسان تراز انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند

نشان دادن مظلومیت و اخلاص مدافعین حرم، به منصه ظهور رسیدن یک انسان تراز انقلاب اسلامی، ایجاد همدلی ملی در برابر دشمنان انقلاب و کشور و ... از ثمرات خون شهید حججی است.
شهید حججی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، این روزها همه جا سخن از جوانی پاک از تبار مردان غیور و آسمانی سرزمین ایران است که توانست بار دیگر جلوه ای بدیع از شجاعت، دلاوری و از جان گذشتگی در راه آرمان های الهی را بیآفریند و صحنه ای ناب، زیبا و آسمانی از صلابت و استواری را به همگان نشان دهد. از ثمرات خون این شهید والامقام بسیار می توان گفت؛ خارج شدن شهدای مدافع حرم از مظلومیت در افکار عمومی، نشان دادن مظلومیت و اخلاص مدافعین حرم، به منصه ظهور رسیدن یک انسان تراز انقلاب اسلامی، ایجاد همدلی ملی در برابر دشمنان انقلاب و کشور و ... می توان گفت که در کنار این اثرات مهم، خون شهید حججی سه کار بزرگ انجام داد:

۱- به حاشیه راندن و خنثی کردن اراده هایی که تلاش نمودند تا «انقلابیگری» و «انقلابی ها» را معادل «افراطی گری» و «افراطی ها» جا بیاندازند. خون شهید حججی بار دیگر حقانیت، مظلومیت و صلابت جبهه انقلاب را آشکار کرد و نشان داد مدافعین واقعی مرزهای اعتقادی، جغرافیایی و نیز امنیت مردم این سرزمین، همین کسانی هستند که با بداخلاقانه ترین روش ها از سوی بداخلاق ترین و وقیح ترین افراد، به افراط و تندروی متهم می شوند!

۲- در روزهایی که تلاش می شد تا با تخریب انقلابی ترین نهاد کشور و با دوقطبی سازی های جهت دار، زمینه اجرای تحریم های جدید آمریکا آماده شده و بهانه برای لاپوشانی ناکارآمدی های غرب گرایان داخلی و بدعهدی ها و توطئه های نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جنایتکار فراهم آید، خون شهید حججی این توطئه ها و هجمه ها را به حاشیه راند و حقانیت مسیر انقلاب را به همگان یادآوری کرد.

۳- با گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمن به خوبی متوجه شده که بزرگترین مانع فروپاشی و نابودی این انقلاب و نقش بر آب شدن طرح ریزی ها و توطئه ها علیه آن، ولایت فقیه و بازوان توانمند آن است. البته از دو دهه قبل با فهم این حقیقت، هجمه های زیادی علیه آن  انجام شد، ولی آنچه مانع به نتیجه رسیدن این توطئه ها گردید، علاوه بر هدایت های رهبر معظم انقلاب، ایستادگی خیل عظیم معتقدان، پیروان و «فداییان ولایت» بود که هر جا نیاز بود پایمردی کردند و از اسلام و انقلاب دفاع نمودند. فهم نقش مؤثر و مهم معتقدان و مؤمنان به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در دفاع از انقلاب، سبب شده تا دشمنان انقلاب، مشروعیت زدایی و اعتبارزدایی از ولایت فقیه در ذهن و فکر علاقه مندان به آن را یکی از اهداف اصلی خود در عملیات روانی و رسانه ای قرار دهند. 

نکته مهم در این میان آن است که اگر تا پیش از این صرفاً ضدانقلاب و فتنه گران علیه ولایت فقیه کار می کردند، چند سالی است که تلاش می شود تا به بهانه های مختلف، هجمه به ولایت فقیه و شخص ولی فقیه در نزد برخی به ظاهر حزب اللهی ها و انقلابی ها با الفاظ و ادبیات جدید- که البته بخش عمده ای از آن، بازتولید هجمه های سابق غرب گرایان و فتنه گران در قالبی جدید است- تئوریزه شده و فراگیر شود. دشمن در این دور از هجمه ها، حساب زیادی بر اعتبارزدایی از ولایت فقیه در اذهان نیروهای انقلابی کرده است. در این میان شهید والامقام محسن حججی به عنوان نماینده نسل سوم و چهارم جوانان حزب اللهی در آخرین دست نوشته های خود، بر حقانیت راه ولایت صحه گذاشته و همگان را به پیروی از آن فراخوانده است. پیکر بی سر و غرق به خون این شهید بزرگوار، گواهی می دهد که «ولایت فقیه» همچنان یگانه راه صیرورت انقلاب اسلامی و رسیدن به سعادت برای این ملت است. 

در روزهای عزای سالار شهیدان و آزادگان جهان، پیکر مطهر جوان عزیزی به کشور باز می گردد که قلب های یک ملت را متوجه لاله های در خونی کرد که غریبانه و مظلومانه همه وجودشان را فدای انقلاب و اسلام کرده اند. شهید حججی که با مرگ آگاهی کامل، قدم در طریق دوست و مسیر سرخ ولایت گذاشت، حجتی است که صراط مستقیم را به همگان نشان می دهد و متذکر می شود که راه ولایت، تنها راه رسیدن به آرمان های انقلاب و جلوگیری از انحراف از آن است.

ای حجت الهی غرق در خون! شهادت جانسوزت، صدق گفتارت را بر همگان به اثبات رساند! ای سرباز رشید اسلام و ای از جان گذشته برای اسلام و برای ولایت! به آغوش میهن خوش آمدی./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات