۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۳۰۵۳۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

حضور مبلغان و روحانیان در مدارس خوزستان برای تبیین اهمیت ۱۳ آبان

حجت الاسلام سپهر گفت: مبلغان و روحانیان برای تبیین اهمیت ۱۳ آبان و تبیین خوی استکبار جهانی به ویژه آمریکا در مراکز آموزش و پرورش حضور پیدا می کنند.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در سالن جلسات معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ملت ایران عظمت مرجعیت را به جهانیان ثابت کرد، اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی، گفتمان امام راحل و سیاست ها واهداف نهضت از محرم سال 42 و پس از تبعید امام امت کاشته شد که در این میان تجمع اعتراضی دانش آموزان در 13 آبان سال 57 و شهادت بسیاری از آنها در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی مؤثرتر بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ضرورت تهیه یادمان دانش آموزی و تعریف جشنواره دانش آموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای گرامیداشت 13 آبان ابراز داشت: راه اندازی نمایشگاهی از شهدای دانش آموز استان، نصب تصاویر شهدای دانش آموز در مدارس و تهیه دست نوشته های دانش آموزی با محوریت آموزش و پرورش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رفتار های آمریکا نسبت به اوائل انقلاب اسلامی شدیدتر، تخصصی تر، علمی تر و جهانی تر شده است، افزود: در همه گفتمان های ترامپ، کشورمان محور شرارت و تروریسم در خاورمیانه معرفی می شود حال آنکه یکی از اهداف 13 آبان، تبیین خلق و خوی استکباری آمریکا و سیاست هایش در منطقه است.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: 13 آبان، مهمترین زمان برای مطرح کردن خلق و خوی آمریکا و دفاع از مطالبات امام و رهبری، اصول انقلاب اسلامی و سیاست های کلی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر ضرروت حضور همه اقشار در راهپیمایی 13 آبان عنوان داشت: تشکیل 9 کمیته برای فعالیت‌ های فرهنگی، هنری، اجتماعی، تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی، تشکیل ستاد 13 آبان در 50 نقطه استان خوزستان، تعیین نقش دستگاه‌ های استان نسبت به فعالیت‌ های فرهنگی، هنری و اجتماعی، برگزاری بیش از 113 نشست تخصصی گفتمان‌ های دانشجویی در دانشگاه ‌های استان و برپایی تریبون ‌های آزاد در مدارس آموزش و پرورش از مصوبات صورت گرفته در جلسه ستاد است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان برگزاری همایش بزرگ مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان ‌های استان گفت: حضور مبلغان و روحانیان برای تبیین اهمیت 13 آبان و تبیین خوی استکبار جهانی به ویژه آمریکا در مراکز آموزش از دیگر مصوبات صورت گرفته است./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات