۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۳۰۵۴۸
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

حفظ فرهنگ عاشورایی و انقلابی عامل تداوم اقتدار کشور است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه حفظ فرهنگ عاشورایی و انقلابی تداوم بخش اقتدار کشور است گفت: مردم منطقه همواره ولایتمدار و حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و در مقابل تهدیدات دشمنان شجاعانه ایستادگی می کنند.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ظهر امروز در یادواره شهید ریزه وندی که در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد ابراز داشت: مردان و زنان این خطه در دوران دفاع مقدس افتخار آفرین شده و عزت و اقتدار کشور را حفظ کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: اجرای عملیات هایی همچون مرصاد سربلندی همیشگی را برای مردم منطقه به یادگار گذاشته است و تمام مردم منطقه از پیر و جوان و زن و مرد در دفاع از اعتقادات و خاک کشور سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: مردم ایران و به خصوص مردم مرزنشین منطقه، در سال های پس از انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها و دشمنی های آشکار مستکبران، با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و انقلابی ایستادگی کردند.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: حفظ فرهنگ عاشورایی و انقلابی تداوم بخش اقتدار کشور بوده و دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود باز می دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: مردم منطقه همواره ولایتمدار و حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و در مقابل تهدیدات دشمنان شجاعانه ایستادگی می کنند.

این مسؤول مطرح کرد: نباید در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان ترس به خود راه داد زیرا گام برداشتن در راه حق همواره پیروزی و عزت را به دنبال خواهد داشت.

سردار ریحانی در پایان عنوان داشت: مردم اسلام آباد غرب در طول تاریخ نشان دادند که مردمی آگاه و فیهم بوده و در هر شرایطی از عزت و سربلندی نظام حمایت می کنند./8571/پ204/ب۲

ارسال نظرات