۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۳۲۸۳۳
رییس جمعیت علمای صور:

نقش ایران در حمایت از مساله فلسطین و شکست تکفیری‎ها پررنگ است

رییس جمعیت علمای صور لبنان نقش ایران به دلیل حمایت از مساله فلسطین و شکست تکفیری ها پررنگ خواند.
حجت الاسلام علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حوزه علمیه این شهر برگزار شد، گفت: جهان عرب تا زمانی که از معاهده شوم بالفور(پذیرش رژیم صهیونیستی از سوی انگلیس) آزاد نشود، توانایی نجات یافتن از پروژه صهیونیستی و آمریکایی را نخواهد داشت. 

وی افزود: این معاهده به فضل محور مقاومت رو به زوال است و در انتظار پیوستن سایر کشورهای عربی به کشتی پیروزی هستیم.

شیخ علی یاسین بر لزوم تلاش جهان اسلام جهت توقف جنگ خونین در یمن و سرکوب ملت آزادی طلب بحرین تأکید کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در حمایت از مساله فلسطین و شکست گروه های تکفیری برعهده دارد. گروه های تکفیری در پرتو حمایت رژیم صهیونیستی به جنایت در منطقه می پردازند.

وی همچنین با اشاره به تصویب بودجه لبنان در پارلمان این کشور ادامه داد: تصویب بودجه در پرتو افزایش مالیات یک دستاورد نیست بلکه مقدمه ای برای بازگشت نمایندگان ملت به وظیفه خود به شمار می آید. تعداد زیادی از نمایندگان از بررسی بودجه برای برانگیختن اختلافات سیاسی جهت انتخابات استفاده کردند. 

رییس جمعیت علمای خاطرنشان ساخت: برخی از نمایندگان در حالی از فساد در سازمان های دولتی انتقاد می کردند که هیچ اقدامی برای توقف این فساد انجام نداده و تنها درصدد انتقاد از دولت هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات