۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۳۳۵۲۳
نماینده ولی فقیه در قزوین:

خلق و خوی جوانمردی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موج می‌زند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه برادری، فتوت و خلق و خوی جوانمردی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موج می‌زند گفت: همه جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی در فضای نظامی قرار می‌گیرند و لازم است تهذیب، نظم، اخلاق و جوانمردی در این دوران مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای این ویژگی‌ها در جامعه باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح کمترین جرم و جنایت را مرتکب می‌شوند اما در عین حال به خاطر موقعیت خاصی که نیروهای مسلح دارند، همین میزان جرم هم نباید رخ بدهد.

وی در ادامه اضافه کرد: باید برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیش از هر سازمان و نهاد دیگری مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه برادری، فتوت و خلق و خوی جوانمردی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موج می‌زند، اظهار کرد: همه جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی در فضای نظامی قرار می‌گیرند و لازم است تهذیب، نظم، اخلاق و جوانمردی در این دوران مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای این ویژگی‌ها در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ابراز کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح، حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی نیروهای مسلح است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قضایی با نیروهای مسلحی که جرمی را مرتکب می‌شوند، از مهمترین برنامه‌های ما در راستای حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی در نیروهای مسلح است.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شکرالله بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به منظور شرکت در برنامه تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، به قزوین سفر کرده است./873/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات