۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۳۴۰۶۶
امام جمعه شهرری:

موشک‌های دوربرد ایران آماده برتاب به سوی آمریکا است

امام جمعه شهرری با بیان اینکه ایران از تسلیحات موشکی با بردهای بسیار طولانی برخوردار است، گفت: اگر آمریکا بخواهد با ایران برخورد نامناسب داشته باشد موشک‌های ایران بدون کمترین درنگی بر سر آنان فرود خواهد آمد.
شاهچراغی

به گزراش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که با حضور مسؤولان و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ری در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: بیش از 400 نفر در کنگره آمریکا به مقابله با توان موشکی ایران رای دادند.

وی افزود: جان کری وزیر سابق امور خارجه آمریکا در روزهای آخر دولت اوباما اعلام کرد که ما با توان هسته‌ای ایران مقابله کردیم و دولت آینده وظیفه دارد با توان موشکی آنان مقابله کند؛ ما باید توجه داشته باشیم حزب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا هر دو یک اندیشه و هدف دارند و آن هم مقابله با ایران است.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: دولت ترامپ خود رسما اعلام کرد که ما باید رژیم انقلابی ایران را سرنگون کنیم؛ ما براساس اندیشه قرآنی بدون توجه به این یاوه‌گویی‌ها هر روز که می‌گذرد باید به توان خود چه در مساله هسته‌ای و چه در قدرت موشکی خود بیافزاییم، ما باید از رهبر معظم انقلاب آموخته باشیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و بسیار مکار است.

امام جمعه شهرری اضافه کرد: آمریکا باید بداند که ایران موشک‌های هزار و دوهزار کیلومتر برد و حتی بالاتر از آن را دارد بنابراین اگر آمریکا بخواهد با ما برخورد نامناسب داشته باشد به فضل الهی ما این موشک‌ها را بر سر آنان خواهیم ریخت و یک لحظه درنگ هم نخواهیم کرد و الان موشک‌های ما آماده است.

وی با اشاره به اوضاع مطلوب عراق، گفت: این اتفاق و اتحاد در عراق سبب شد سفره داعش در این کشور در حال جمع شدن باشد و در چند هفته آینده اثری از داعش در این دو کشور وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: موفقیت دیگر مردم عراق جمع کردن فتنه بارزانی بود که با حماسه جوانان حشد شعبی، مسوولان و مردم که با تبعیت از مرجعیت شیعه صورت پذیرفت آتش این فتنه را خاموش کردند و مانع تجزیه عراق شدند.

امام جمعه شهرری اضافه کرد: این لقمه برای بارزانی بزرگ بود که بتواند عراق را تجزیه کند و این خاموش شدن فتنه از الطاف خداوند به مردم عراق بود همچنین از برخورد مقتدرانه نخست وزیر عراق در پاسخ به سخن وزیر عربستان که گفته بود باید حشد شعبی برود نیز تشکر کرد.

وی افزود: آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرد تا داعش بماند، عراق تجزیه شود و بین مردم این کشور اختلاف ایجاد شود اما به هیچکدام از اهداف خود دست نیافت. ما از استقامت مردم و مسوولان عراق تشکر می‌کنیم و از سردار سلیمانی که اقتدار جهان اسلام است نیز تقدیر می‌کنیم.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به حماسه با شکوه پیاده روی اربعین، ابراز کرد: ما در آستانه مانور عظیم اربعین هستیم در روایت است انسان هر گامی که در راه رضای الهی بردارد گناهان او مورد آمرزش قرار می‌گیرد کسانی که نمی‌توانند در این همایش جهانی شرکت کنند با کمک مالی به موکب‌ها، خود را در ثواب زیارت سهیم کنند.

امام جمعه شهرری در پایان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره گرامیداشت شهید سید مصطفی خمینی، خاطر نشان کرد: امام راحل درباره مقام ایشان فرمودند: مصطفی امید آینده اسلام است، در جای دیگر زمانی که خبر شهادت ایشان را شنیدند فرمودند: شهادت مصطفی لطف خفیه خداوند به امت بود؛ این لطف شامل برگزاری مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بود که ثمره آن پیروزی انقلاب اسلامی شد./813/پ۲۰۱/ب۲

 

ارسال نظرات