۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۳۵۷۴۳
نمایشگاه مطبوعات؛

بانک: بدون امنیت سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی ظهور و بروز پیدا نمی‌کند

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اسلامی در مورد امنیت اقتصادی و رابطه بین این دو، گفت: سرمایه‌گذاری در جایی که امنیت نداشته باشد بروز و ظهور پیدا نمی‌کند، زیرا نه فعال اقتصادی و نه امکانات بین‌المللی نمی‌توانند به آینده کاری خود امیدوار باشند.
 مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در ]چهارمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات در مورد موضوع امنیت اقتصادی، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در این باره سخن گفتند اگر در داخل کشور و مرزهای ما امنیت وجود نداشته باشد طبیعی است که نه سرمایه‌گذار، نه فعال اقتصادی و نه امکانات بین‌المللی نمی‌توانند به آینده کاری خود امیدوار باشند.

وی ادامه داد: چنانچه امنیت موجود نباشد حتی شخصیت‌های داخلی نیز در امر سرمایه‌گذاری نمی‌توانند ریسک کرده و امیدی به آینده داشته باشند، زیرا اگر مرز کشور ما ناامن باشد در حقیقت سرمایه‌گذاری در جایی که امنیت نداشته باشد بروز و ظهور پیدا نمی‌کند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اسلامی تأکید کرد: امنیت در مورد اقتصاد یک امر بدیهی و طبیعی است که مقام معظم رهبری هم بر روی آن تأکید دارند.

بانک یادآور شد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که کسانی که توانستند امنیت ما را در مرزها حفظ کنند اینها در حقیقت پیشگامان فراهم کردن شرایط لازم فعالیت‌های اقتصادی هستند و به هر حال زمینه‌سازی که آنها کردند می‌تواند به بخش‌های مختلف کشور از جمله بخش اقتصادی کمک کند./۸۱۶/۲۰۱/ح

ارسال نظرات