۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۳۵۸۱۷
امام جمعه محمود ‌آباد:

ملت ایران با تحریم های آمریکا از مواضع به حق خود عقب نشینی نمی کند

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران با تحریم های آمریکا از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد، گفت: این ملت با جدیت هر چه بیشتر بر مواضع خود در همه مسائل به ویژه صنعت هسته ای، قدرت دفاعی و حضور منطقه ای تأکید می کند.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی سیزدهم آبان ماه، یوم الله 13 آبان ماه را روز تجلی وحدت ملی در مبارزه با استکبار جهانی دانست.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار استکبار ستیزی در جهان است، افزود: سیزدهم آبان ماهی نمادی از عزت و اقتدار یک ملت در برابر دخالت های بیگانگان در امور کشورمان بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ملت بزرگ ایران را ملتی با بصیرت و شجاع در صحنه ها و عرصه های مختلف این انقلاب معرفی کرد و گفت: این ملت ثابت کرد در برابر ظلم و استکبار مقتدرانه خواهد ایستاد و از منافع کشور دفاع و پشتیبانی می کند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر عزت و اقتدار این ملت قد علم کند، تصریح کرد: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی، سید الشهدا را الگوی خود می داند و به همین دلیل هیچ گاه در برابر ظالمان و زورگویان عالم سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران حدود چهار دهه است در برابر ظالمان عالم ایستاده و از نظام و انقلاب دفاع می کند، گفت: یکی از مهم ترین دلایل دشمنی غرب با ملت ایران، ایستادگی این مردم در برابر زیاده خواهی ها و ظلم دنیای استکبار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این ملت با بصیرت هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخورده اند و همواره بر حفظ آرمان های انقلاب تأکید داشته اند، افزود: ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب همواره ثابت قدم هستند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان ماه سال 58، ابهت و غرور کاذب آمریکایی ها را در جهان شکست، تصریح کرد: اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) ضربه سنگینی بر پیکره آمریکایی ها در جهان بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ملت بزرگ ایران در طول تاریخ همواره با استکبار و استعمار به مبارزه پرداخته است، خاطرنشان کرد: امروز نیز با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، همچنان پرچم مبارزه ظلم و استکبار در این کشور برافراشته است.

وی با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 از سوی دانشجویان پیرو خط امام موجب تثبیت پایه های انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: حماسه سیزدهم آبان ماه دانشجویان انقلابی ایران اسلامی ثابت کرد که قدرت های شیطانی جهان در برابر بصیرت و عزت ملت ایران پوچ و توخالی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استیصال و درماندگی مستکبران عالم ثمره دستاوردهای بزرگ حماسه سیزدهم آبان ماه است، تصریح کرد: این حماسه عظیم باید هر سال در کشورمان گرامی داشته و پرشور برگزار شود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که سیزدهم آبان ماه نماد استقلال خواهی ملت بزرگ ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: آن رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی تقابل و رویارویی آشکار انقلاب اسلامی با نظام سلطه بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سیزدهم آبان ماه آشکار شدن چهره واقعی استکبار جهانی برای ملت های دنیا بود، تصریح کرد: این رویکرد آمریکایی ها امروز نیز با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همچنان علیه ملت ما وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه روز تجدید ميثاق با آرمان هاي امام راحل و بيعت مجدد با ولايت فقيه است، تصریح کرد: به طور حتم حضور در چنین مراسمی لرزه بر پیکره نظام سلطه خواهند انداخت و عزم این ملت را برای مقابله با هجمه های سلطه گران بیشتر نشان خواهد داد.

وی با اشاره به این که دشمنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار با ملت ایران اسلامی به پایان نرسیده است، خاطرنشان کرد: این نظام سلطه گر همه توان و برنامه ریزی خود را برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بزرگترین سد در برابر هجمه ها و توطئه های خود در جهان می داند، تصریح کرد: به همین دلیل همه تلاش آمریکایی ها از میان برداشتن جمهوری اسلامی و منزوی کردن آن در جهان است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که آمریکا کشوری دروغگو و حیله گر است و در طول تاریخ نیز به هیچ یک از تعهدات بین المللی پایبند نبوده است، خاطرنشان کرد: برجام نتیجه ذات دروغین آمریکایی ها است که به این وضع دچار شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به وضع تحریم های جدید آمریکایی ها علیه ملت ایران، این تحریم ها را بی اثر دانست و تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند این گونه تحریم تأثیری در رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران با تحریم های آمریکا از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: این ملت با جدیت هر چه بیشتر بر مواضع خود در همه مسائل به ویژه صنعت هسته ای، قدرت دفاعی و حضور منطقه ای تأکید می کند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات