۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۳۶۶۵۳
سردار دهقان:

مردم یمن در مقابل ظلم وستم به پا خواسته‌اند

مشاور فرمانده کل قوا در امور دفاعی در واکنش به اتهام زنی آمریکا علیه ایران، گفت: این تحلیل آمریکا کاملا اشتباه است که ایران این کار را انجام داده، مردم یمن در مقابل ظلم وستم به پا خواسته‌‌اند.
سردار دهقان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در امور دفاعی عصر امروز یکشنبه (14 آبان ماه) در حاشیه مراسم ختم پدر سرلشکر  قاسم سلیمانی که در مصلای تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در واکنش به ادعای مسؤولان آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستا، اظهار داشت: این موج بیداری که در جهان رخ داده‌ موجودیت آمریکا را در  منطقه با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد : این تحلیل آمریکا کاملا اشتباه است که ایران این کار را  انجام داده، مردم یمن در مقابل ظلم و ستم به پا خواسته اند و به همین دلیل است که یمنی‌ها نیز از خودشان دفاع می‌کنند.

دهقان ادامه داد: امروز عربستان را باید مورد بازخواست قرار داد که با چه بهانه‌ای یمن را با همه تجهیزات از هوا و زمین و دریا مورد هجوم قرار داده است، اما وقتی یمنی‌ها از خودشان دفاع می کنند عربستان دیگران را متهم می‌کند که آنها این کار را انجام داده‌اند./۸۱۶/۲۰۲/ح

 

ارسال نظرات