۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۷۷۵۱
آیت الله سلیمانی خبر داد؛

آمادگی مردم سیستان و بلوچستان جهت کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وقوع زلزله را به آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تسلیت گفت و آمادگی مردم سیستان و بلوچستان را جهت هرگونه کمک اعلام کرد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در پی وقوع زلزله شدید شب گذشته در استان کرمانشاه، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امور اهل سنت جنوب شرق، این ضایعه دردناک به آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تسلیت گفت و آمادگی مردم سیستان و بلوچستان را جهت هرگونه کمک اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

حضور ارزشمند حضرت آیت الله علما (زید توفیقه)

نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز کرمانشاه

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر وقوع زلزله سهمناک شب گذشته که موجب خسارات فراوان و جان باختن جمعی از مردم غرب میهن اسلامی گردید، موجب تأثر و اندوه فراوان شد، ضمن ابراز همدردی با جناب عالی و داغدیدگان این حادثه دلخراش، از خداوند منان برای درگذشتگان مغفرت و برای مصیبت دیده گان صبر و سلوان مسئلت دارم و برای آسیب دیدگان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل را دارم.

بی گمان مردم سیستان و بلوچستان غمخوار هموطنان خویش در آن منطقه بوده و آمادگی خود را جهت هرگونه کمک اعلام می نمایند تا ملت انقلابی ایران اسلامی با وحدت و همدلی از این ابتلاء الهی سرفراز بیرون آید. ان شاء الله/831/د101/ب1

ارسال نظرات