کاهش 464 درصدی بدهی دولت به بانک مرکزی
خبرگزاری رسا ـ بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی 464 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، براساس گزارش بانک مرکزى خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی نیز از آغاز فعالیت دولت نهم یعنی سال 1384 تا سال 1386 2/181 درصد کاهش یافته است.
بانک مرکزی اعلام کرد: خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی در نه ماه اول سال 1387 بیش از 464 درصد کاهش یافته است .
بانک مرکزی اعلام کرد: خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی در نه ماه اول سال 1387 بیش از 464 درصد کاهش یافته است .
در گزارش بانک مرکزی آمده است که خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی از آغاز فعالیت دولت نهم یعنی سال 1384 تا سال 1386 نیز 2/181 درصد کاهش یافته است.
این در حالی است که متوسط سالیانه خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی طی دوره 1358 تا 1383 با 9/19 درصد افزایش همراه بوده است.
همچنین متوسط سالیانه خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی طی دوره های 1358 تا 1367 حدود 1/34 درصد و طی مدت 1368 تا 1383 با 7/12 درصد رشد مواجه بوده است.
ارسال نظرات