۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۴۰۵۸۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج برای بهبود اوضاع مناطق زلزله زده تلاش می کند

سردار غیب پرور در خصوص عملکرد بسیج در مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: از ساعات اولیه زلزله، نیروهای بسیج وارد کار شده و در دو بخش امدادی درمانی و اسکان به کمک زلزله زدگان شتافتند.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه اجلاس روحانیت کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بارجوع به تاریخ می توان به واقعیت این موضوع پی برد که روحانیان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن نیز بیرق دار نهضت اسلامی در سر تا سر منطقه بوده و در تمامی پیروزی ها از حزب الله تا سوریه می توان وجود نقش غیر قابل انکار یک روحانی را دید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ۴ هزار شهید روحانیت افزود: این تعداد شهدای روحانیت تنها مختص شهدای شیعه نبوده و تمامی روحانیان شیعه و سنی در راه انقلاب از جان خود گذشته اند.

سردار غیب پرور، ضمن اشاره به شهدای روحانی آذربایجان غربی ادامه داد: ۲۷ شهید از ۸۷ شهید آذربایجان غربی را علمای اهل سنت تشکیل داده اند و نشان دهنده وحدت علمای شیعه و سنی در تمامی زمینه ها است.

وی، وجود شهدای اهل سنت و شیعه در استان را دارای معنا و مفهوم ویژه ای خواند و ادامه داد: به یُمن حضور همه اقشار و به ویژه روحانیت انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و با این وحدت به پیروزی خود ادامه داده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام عظمای ولایت در قله انقلاب اسلامی به عنوان رهبر این انقلاب ایستاده و سکاندار انقلاب اسلامی و یک نعمت بی بدیل برای انقلاب اسلامی هستند.

سردار غیب پرور، در خصوص عملکرد بسیج در مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: از ساعات اولیه زلزله، نیروهای بسیج وارد کار شده و در دو بخش امدادی درمانی و اسکان به کمک زلزله زدگان شتافتند.

وی از حضور ۳۲ سپاه از سر تا سر استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و افزود: این نیروها وارد منطقه شده و هر کدام منطقه ای را بر عهده گرفته و در تلاش جهت بهبود اوضاع آن بخش هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان از استقرار کانکس در مناطق زلزله زده تا زمان آغاز ساخت و ساز خبر داد./936/پ202/ب1

ارسال نظرات