۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۴۰۷۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

جامعه اسلامی به مسؤولانی با خلق‌وخوی بسیجی نیاز دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جامعه و نظام جمهوری اسلامی برای پیشرفت و توسعه متوازن در بخش‌های مختلف نیاز به مسؤولان و مدیرانی با روحیه و خلق‌وخوی بسیجی دارد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از بسیجیان استان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: جامعه نیاز به مسؤولانی، پاک و صاف و با خلق‌وخوی بسیجی دارد.

وی افزود: وجود پایگاه‌های بسیج در همه ادارات و سازمان‌های کشور تأثیر بسزایی در ارتقای روحیه انقلابی و جهادی دارد؛ به‌گونه‌ای که اگر مسؤول ادارات بسیجی باشند بهتر می‌توانند به جامعه خدمت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به برکات مادی و معنوی بسیج در سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج مدافع اسلام، رهبری، قرآن و کشور و سنگری در برابر تهاجم متفاوت دشمن است و اگر امروز در کشور شرف و عزت داریم و دشمن از ما هراس دارد به برکت بسیجیان رهرو ولایت است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی وجود پایگاه‌های بسیج در ادارات و سازمان‌های کشور را بابرکت خواند و افزود: بی‌شک تأثیرگذاری روحیه بسیجی در تحقق اهداف نظام به‌ویژه دستگاه‌های مختلف اجرایی از دید همگان پوشیده نیست و مردم خدمت مسؤولان بسیجی را می‌بینند.

وی بسیجی وار کار کردن را ازجمله صفات و ویژگی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: جامعه نیاز به مسؤولانی پاک و صاف و با خلق‌وخوی بسیجی دارد تا همچون شهدا که بهترین الگو برای معرفی روحیه بسیجی به جامعه بودند در انجام امور کشور با گذشت و ازخودگذشتگی کار کنند؛ چراکه اگر یک مسؤول بسیجی نباشند درد انقلاب را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: کارکنان اداری در هر نظامی به‌عنوان سنگر نظام و دژ مستحکم آن هستند و اگر این سنگر به دست دشمن بیفتد آسیب‌های آن شکننده خواهد بود؛ ازاین‌رو با تمرین و الگوبرداری از شهدا و تبیین دستاوردهای بسیج در میان مردم، در راستای کاهش و جلوگیری از بروز آسیب‌های مختلف در جامعه نقش‌آفرین باشیم./9314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات