۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۴۱۰۹۵
امام جمعه خرم آباد:

نمایندگان مجلس ایران در برابر آمریکا انقلابی عمل کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مجلس سنای آمریکا هر روز قانونی علیه ایران تصویب می کند، گفت: انتظار می رود نمایندگان مجلس ایران در برابر آمریکا انقلابی عمل کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: از مهم ترین سیره های عملی پیامبر و امام صادق(ع) تکیه بر وحدت امت اسلامی بوده است.

وحدت راه مقابله با توطئه های دشمنان است

وی با بیان اینکه مسأله پیمانی که پیامبر اسلام از مسلمانان می گرفت تا عقد اخوتی که برقرار می کرد برای حفظ همبستگی امت اسلامی بوده است، افزود: امروز برای مقابله با دشمنان به سیره عملی پیامبر و امام صادق(ع) نیازمند هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اساس اسلام را هدف قرار داده اند، عنوان داشت: حفظ و  تقویت وحدت راه مقابله با دشمنان اسلام است.

وی در ادامه  پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر گروهک تکفیری داعش را نمادی از وحدت امت اسلامی خواند و گفت: ثمره این پیروزی نیز غلبه بر کفر و استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به راهبرد جدید آمریکا در مقابله با ایران خاطرنشان کرد: دشمنان در پی ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان هستند و رییس جمهور آمریکا راهبردهای جدید خود را اعلام کرده که باید جلوی نفوذ ایران در منطقه را گرفت و جبهه مقاومت را تضعیف کرد.

وی بیان کرد: آمریکا بداند که ایران اسلامی شجره طیبه و ریشه های آن مستحکم است، شاخ و برگ آن امروز جهان اسلام را فرا گرفته و آنان نمی توانند کوچکترین ضربه ای به این کشور وارد کنند.

دفاع از مظلومان استراتژی ایران است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده و خیال می کند با تحریم مؤسسات و شخصیت ها می تواند ایران را از نظر قدرت نظامی تضعیف کند، گفت: بر خلاف توطئه های آمریکا روز به روز نفوذ ایران در منطقه افزایش می یابد.

وی دفاع از مظلومان را استراتژی ایران خواند وافزود:  استکبار بداند هرجای دنیا مظلومی باشد و با ظلم و استکبار جهانی مبارزه کند، ایران از آن جبهه حمایت می کند و به آنها کمک خواهد کرد.

نیروی دریایی خط مقدم دفاع از کشور است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با گرامی داشت روز نیروی دریایی اظهار داشت: فداکاری و شجاعت دریا دلان نیروی دریایی قابل تجلیل است.

وی در ادامه نیروی دریایی را خط مقدم دفاع از کشور خواند و ادامه داد: نیروی دریایی ایران در جنگ تحمیلی مجال نفس کشیدن را به ارتش بعث عراق نداد.

شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس اظهار داشت: شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس بوده و الگوی شجاعت برای بیان حقایق و الگوی شهامت برای مبارزه با ظلم و ظالم است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید از شهید مدرس الگو بگیرند و انقلابی باشند، بیان داشت: مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس ایران در برابر آمریکا انقلابی عمل کنند./9459/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات