۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۱۴۷۲
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان:

هم افزایی و انسجام امت اسلامی سدی در مقابل فتنه ها است

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان با بیان اینکه مهمترین عاملی که می تواند جلوی نفوذ استکبار را بگیرد به هم پیوستگی امت اسلامی است، گفت: آنچه می تواند به عنوان سدی در مقابل فتنه ها باشد همگرایی و هم افزایی و انسجام امت اسلامی است.
وحدت بشیر فرجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی اکبر فرجام، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان در همایش« محمد بشیر وحدت» که امروز 12 آذر در سالن ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و فرزند بزرگوارشان امام جعفر صادق(ع) گفت: با همت و وحدت مسلمانان ستون فقرات یک جریان انحرافی و خشن در منطقه ما شکسته شد.

وی با بیان اینکه پرچم خشونت و غفلت که بر نظام دینی مبتنی نبود فرو ریخت، اظهارکرد: در شرایط فعلی جهان اسلام در وضعیت مناسبی نیست؛ چرا که دردها و رنجها و آسیب دیدگی ها و خونریزی هایی در منطقه وجود دارد .

حجت الاسلام فرجام با بیان اینکه بخش عمده ای از این اتفاقات به توطئه دشمن برمی گردد، تصریح کرد: در واقع این توطئه با دست خود مسلمانان اجرایی شده است چرا که صهیونیست ها پشت این وقایع قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز برای استکبار جهانی بسیاری از موفقیت های کشورهای مسلمان خوشایند نیست، تصریح کرد: بی توجهی و غفلت و نا آگاهی و تعصب به پیکره اسلام خدشه وارد می کند.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان با اشاره به این مطلب که هم افزایی و همگرایی امت اسلامی شیعه و سنی باعث شده داعش از بین برود، تصریح کرد: در واقع اگر این انسجام و اتحاد ضربه ببیند در لبه پرتگاه قرار می گیریم.

وی با بیان اینکه مهمترین عاملی که می تواند جلوی نفوذ استکبار را بگیرد به هم پیوستگی امت اسلامی است، تصریح کرد: آنچه می تواند به عنوان سدی در مقابل فتنه ها باشد همگرایی و هم افزایی و انسجام امت اسلامی است./934/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات