۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۴۶۰
آیت الله علما:

تقویت حوزه و دانشگاه عامل تداوم انقلاب و اسلام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه پایه های اسلام و انقلاب را مستحکم می سازد، گفت: تقویت حوزه و دانشگاه عامل تداوم انقلاب و اسلام است.
آیت الله علما

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه بزرگمردانی همچون شهیدان، بهشتی، مفتح و مطهری را به انقلاب و اسلام هدیه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان اسلام با توطئه های بسیاری درصدد ایجاد فاصله میان حوزه های علمیه و دانشگاه ها بودند که خوشبختانه وجود مردانی انقلابی همچون شهیدان بهشتی و مفتح پیوند میان این دو نهاد را مستحکم تر ساخت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: تداوم انقلاب و خنثی ساختن هجمه های دشمنان با تقویت، همدلی و همفکری این دو نهاد امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی باید در دانشگاه ها ایجاد شود و این مهم با تقویت ارتباط و همکاری بیشتر حوزه و دانشگاه ایجاد خواهد شد.

آیت الله علما در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی مهد پرورش بزرگمردانی است که پایه های انقلاب را مستحکم کرده و در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند؛ بنابراین باید خط مشی آنها را الگو قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اسرائیل غاصب را خبیث ترین دشمن انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن درجه یک انقلاب اسلامی است و برای تضعیف و از بین بردن اسلام ناب محمدی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حرکت قهرمان کشتی ایران در برابر حریف اسرائیلی خویش گفت: علیرضا کریمی با حرکت قهرمانانه و پهلوانه خویش و کشتی نگرفتن با حریف اسرائیلی به اسلام عزت داد و اقتدار ایران اسلامی را نشان داد./8571/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات