۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۴۳۶۶۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

کارنامه آمریکا چیزی جز بدعهدی و نقض تعهدات ندارد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: بد عهدی رژیم آمریکا بارها و بارها در قبال ملت ها به ویژه ایران اسلامی ثابت شده که آخرین نمونه آن برجام نا فرجامی بود که افزون بر نابود سازی فناوری هسته ای و بتن ریزی در قلب راکتور و افزایش تحریم ها چیزی را نصیب ایران نکرد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در ابتدای درس خارج اظهار داشت: اقدامات جنگ طلبانه آمریکا راهی را جز مقاومت مقابل آن نمی توان متصور شد.

وی افزود: بد عهدی رژیم آمریکا بارها و بارها در قبال ملت ها به ویژه ایران اسلامی ثابت شده که آخرین نمونه آن برجام نا فرجامی بود که افزون بر نابود سازی فناوری هسته ای و بتن ریزی در قلب راکتور و افزایش تحریم ها چیزی را نصیب ایران نکرد.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اعتماد به آمریکا خطایی بزرگ خواهد بود و تجربه نشان داده این رژیم هنگامی که منفعتش به پایان رسید تمام تعهدات خود را زیر پا می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: تمام هدف آمریکا از مذاکره هسته ای با ایران در قالب گروه ۵+۱ متوقف سازی فناوری هسته ای و همچنین ایجاد امنیت برای رژیم اشغالگر قدس بود.

وی ادامه داد: آل سعود که امروز تبدیل به کشوری خونخوار در کنار رژیم صهیونیستی هستند با امید بستن به استکبار جهانی دنبال کسب وجهه نداشته خود در منطقه هستند اما غافل از آنکه تمامی ملت ها امروز عربستان را صادر کننده تروریست در جهان می دانند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه روزی آمریکا با به پایان رسیدن منافعش در عربستان خود مقدمات سقوط این خاندان پوسیده را فراهم می آورد، گفت: سخنان اخیر وزیر خارجه عربستان مبنی بر اینکه آمریکا رابط و واسطه ای امین و وفادار است بسیار خنده دار و مضحک بود زیرا که کارنامه آمریکا چیزی جز بدعهدی و نقض تعهدات ندارد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: سخنان ترامپ که توهین و دهن کجی به دنیای اسلام بود قطعا از قبل با چراغ سبز آل سعود هماهنگ شده بود و حتی گفته می شود چند روز قبل از این سخنان محمود عباس به عربستان سعودی رفته بود و با ولیعهد آن کشور دیداری مبنی بر قبول کردن این تغییر پایتخت داشته بود.

وی اضافه کرد: سکوت آل سعود و کشورهای حاشیه خلیج فارس ادعای چراغ سبز آل سعود به ترامپ را به اثبات می رساند که این خیانتی ننگین در جهان اسلام از سوی دولتمردان عربستان سعودی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: امروز آل سعود درصدد عادی سازی ارتباط با رژیم صهیونیستی است و این بر کسی پوشیده نیست و کارنامه سیاه و تاریک این خاندان پوسیده و مترجع را ننگین تر از قبل خواهد کرد.

وی در پایان گفت: ایران اسلامی امروز تبدیل به خاری در چشم مستکبران و ظالمان جهان شده است و پیروزی های محور مقاومت سبب خشم و عصبانیت نظام سلطه شده و همچنین آبروی آل سعود در حمایت از گروهک های تروریستی از بین رفته است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات