۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۴۴۵۵۸
نماینده ولی فقیه در کرمان:

برای پیشرفت استان نیازمند استفاده از تمام سلیقه ها و ظرفیت ها هستیم

امام جمعه کرمان گفت: استان کرمان نیاز به همدلی و هم افزایی دارد و استفاده از تمام سلیقه های سیاسی و ظرفیت های علمی برای پیشرفت موثر است.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در دیدار مدیران ستادی و مشاوران استاندار ، اظهار داشت: فعالیت های جهادی و مخلص مدیران کار آمد در استان کرمان طی سال های اخیر به افق های روشنی رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه فراهم کردن موقعیت های مطلوب برای افراد جوان و حرفه ای می تواند مشکلات جامعه را به حداقل برساند، تصریح کرد: استفاده از نخبه گان حرفه ای و با انگیزه می تواند در بهتر شدن جامعه اثر بگذارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به موفقیت و مدیریت قوی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: با توکل به خدا، همت جهادی، پشتکار و تلاش های فراوان می توان مشکلات جامعه را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: استان کرمان نیاز به همدلی و هم افزایی دارد، استفاده از تمام سلیقه های سیاسی و ظرفیت ها علمی برای پیشرفت موثر است.

وی در پایان گفت: روحیه جهادی، داشتن وحدت و همدلی، استفاده از تمام ظرفیت ها، راه های اثرگذار برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستند./۹۷۲/پ203/ب1

 

 

ارسال نظرات