۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۴۵۲۱۷
حجت الاسلام میرلوحی خبرداد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت ‌آیت الله ابطحی در قم

عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله ابطحی، از مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد ارتحال این عالم دینی در قم خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع) امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی، با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله ابطحی، از مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد ارتحال این عالم دینی در قم خبر داد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله سید باقر ابطحی پنجشنبه شب با حضور مراجع تقلید، علما، اساتید، طلاب و اقشار گوناگون مردم در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میرلوحی مردمی بودن را از ویژگی های مهم آیت الله ابطحی دانست و اظهار داشت: این عالم برجسته دینی با خلوص نیت در ابعاد گوناگون به مردم خدمت می کردند و برای حرف ها و دردهای مردم گوش شنوا داشتند.

وی ادامه داد: مردم همواره نیازمند ارشادات و هدایت های علما هستند، آیت الله ابطحی شخصیتی دلسوز مردم و جامعه بودند و با فداکاری های خود مردم را به مسیر صحیح هدایت کرده و به آن ها خدمت می کرد.

عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع) با بیان این که مرحوم آیت الله ابطحی سال های متمادی در خدمت اسلام و انقلاب بودند، ابراز داشت: ایشان در ایجاد مقدمات حکومت اسلامی و به صحنه آوردن مردم به ویژه در استان فارس نقش ویژه ای داشتند.

وی عنوان کرد: مردم با هدایت بزرگانی چون آیت الله ابطحی پای نظام، انقلاب و اسلام ایستاده اند، رهبر معظم انقلاب تأکید بر جذب حداکثری دارند اما امروزه برخی سیاست مقابل آن را در پیش گرفته اند و دل مردم را به درد می آورند.

حجت الاسلام میرلوحی خاطرنشان کرد: باید کاری کرد که روز به روز صمیمت و یکپارچگی در بین مردم بیشتر ایجاد شود تا شاهد اثرگذاری این وحدت باشیم./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات