۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۳۹۲

تجمع باشکوه حماسه ۹ دی در قزوین

مردم ولایت‌مدار شهر قزوین با حضور در تجمع بزرگ سالروز حماسه ۹ دی که در خیابان شهدای قزوین برگزار شد، بار دیگر با آرمان‌های ولایت‌فقیه تجدید میثاق کرده و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
حمسه ۹ دی در قزوین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، صبح امروز مردم ولایت‌مدار شهر قزوین با حضور در تجمع بزرگ سالروز حماسه 9 دی که در خیابان شهدای قزوین برگزار شد، بار دیگر با آرمان‌های ولایت‌فقیه تجدید میثاق کرده و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

در این تجمع پرشور که با حضور اقشار مختلف مردم ازجمله علما، روحانیان، طلاب حوزه‌های علمیه، دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت، بار دیگر ثابت شد که انقلاب اسلامی زنده است و به بیگانگان اجازه داده نخواهد شد این انقلاب را از ملت مسلمان بگیرند.

گفتنی است حماسه 9 دی روزی ارزشمند و تاریخی برای مردم ایران است حضور مردم در این حماسه موجب شد سرچشمه زلال ولایت و رهبری آنچنان جاری شود که تمام ناپاکی‌ها از میان برود و جامعه اسلامی به سوی سلامت و امنیت پیش رود.

شایان ذکر است مردم در این تجمع با هوشیاری و بصیرت خود نشان دادند که انقلاب و نظام تنها نیست و همواره در هر شرایطی ملت شریف ایران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری است.

مردم در این تجمع باشکوه بار دیگر شکوه و اقتدار معنوی و عملی خود را به مستکبران و دشمنان نشان داده و ولایتمداری و تبعیت از فرامین ولی‌فقیه زمان را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

همچنین تجمع باشکوه حماسه نه دی در دیگر شهرستان‌های قزوین با حضور ارزشمند علما و روحانیان و دیگر اقشار مردم با شکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار شد.

گفتنی است این تجمع با شکوه حماسه ۹ دی با قرائت قطع نامه به کار خود پایان داد./۸۷۳/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات