۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۵۸۸۲

راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اغتشاشگران برگزار شد

مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان صبح امروز با آمدن به خیابان ها و یکصدا شدن اقدامات اغتشاشگران در فتنه جدید را محکوم کردند و ایستادگی پای انقلاب و آرمان های نظام را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مردم ولایتمدار استان لرستان صبح امروز در شهرهای مختلف با حضور وحدت آفرین مسیرهای راهپیمایی را طی کردند و اعلام انزجار خود را نسبت به آشوبگران نشان دادند.

مردم لرستان از پیرو و جوان و زن و مرد، امروز به میدان آمدند و با محکومیت آشوبگران فریاد خود را در راستای پایبندی نسبت به انقلاب و نظام باری دیگر به گوش دنیا رساندند.

مردم خرم آباد با حضوری بی نظیر از مصلی الغدیر خرم آباد با سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر فتنه گر، فتنه گر ننگت باد، مرگ بر انگلیس و آمریکا» به سمت میدان کیو حرکت کردند.

خروش مردم در راهپیمایی امروز نشان از ایستادگی پای انقلاب و ارزش های اسلامی بود، این حضور باری دیگر به دشمنان داخلی و خارجی نظام ثابت کرد ملتی که برای این انقلاب خون فرزندان خود را تقدیم کرده اند، همواره پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن توطئه های دشمنان و استکبار پیش قدم هستند.

بصیرت و هوشیاری مردم خنثی کننده فتنه است

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تشکر از حضور همیشه در صحنه مردم استان بیان داشت: مردم ولایی لرستان امروز نیز همچون دیگر صحنه های انقلاب به خوبی درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه هر زمان مردم خطری را احساس کنند، در صحنه حاضر بوده و در مسیر ولایت حرکت می کنند، افزود: مردم امروز نیز به میدان آمدند و با خلق حماسه ای تاریخی باری دیگر تبعیت از رهبری و پایبندی به انقلاب را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: در سایه بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری مردم شهیدپرور استان لرستان اثری از فتنه و فتنه گر باقی نخواهد ماند./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات