۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۴۸۸۱۲
امام جمعه کرمان:

مسؤولان باید مراقب نفوذ دشمن در کشور باشند

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به این که مسؤولان باید مراقب نفوذ دشمن در کشور باشند، گفت: دشمن می خواهد از راه نفوذ به مسؤولان کشور، اداره کشور را به دست بگیرد؛ به همین دلیل مسؤولان باید در کار خود مراقب نفوذ دشمنان باشند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در مصلای امام علی(ع) کرمان، گفت: مردم باید رضایت خدا را اولویت اول خود در کارها بدانند.

وی افزود: انسانی در دنیا موفق بوده که بتواند کاری را انجام دهد که مورد رضایت خدا باشد تا بتواند زندگی خوبی را در آخرت برای خود داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی با بیان این که انسان نباید اعضای بدن خود را در اختیار هوی و هوس نفسانی قرار دهد، ابراز داشت: گناه کردن قلب انسان را تاریک می کند و حتی سبب می شود که انسان حق را هم در دنیا نشناسد.

وی اظهار داشت: هوا و هوس انسان را از راه خدا دور می کند و کسانی که در زندگی های خود به دنبال هوا و هوس هستند، دنیا و آخرت خود را از بین برده اند.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که نگاه به تاریخ تحلیل انسان را در زندگی درست می کند، ابراز داشت: سیاست ما مسلمانان عین دیانت بوده و کسی که سیاست او فراتر از مسلمان بودن او باشد، باید در او شک کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران باید فرمایشات رهبر انقلاب را در رابطه با اغتشاشات اخیر بخوانند و تنها کسی که توانست در مقابل تمام برنامه ریزی های دشمن به خوبی باستد، رهبر انقلاب است.

حجت الاسلام علیدادی با توجه به این که افرادی در کشور به عنوان ضد انقلاب شمرده می شوند، خاطرنشان کرد: افرادی در کشور در فتنه96 به عنوان پیاده نظام میدانی شمرده می شوند.

 دشمن به دنبال از بین بردن اسلام از طریق فضای مجازی است

وی اظهار داشت: فضای مجازی ذهن جوانان کشور را از بین برده است و تمام سعی دشمنان قسم خورده ایران این است که از طریق فضای مجازی ذهن جوانان کشور را از دین اسلام دور کند.

امام جمعه کرمان با توجه به این که دشمن به دنبال از بین بردن اسلام از طریق فضای مجازی است، ابراز داشت: شروع کردن آغاز فتنه از شهرهای کوچک هدف دشمن بوده و می خواستند فتنه جدید را از شهر های کوچک شروع کنند.

وی ادامه داد: قرارگاه فکری و عملی دو قرارگاه دشمن در کشور شمرده می شود و دشمن برای ایجاد فتنه96 برنامه ریزی های زیادی را کرده بود.

حجت الاسلام علیدادی خاطرنشان کرد: شعارهای ضد انقلاب از شباهت های فتنه88 با فتنه96 بوده اما تنها تفاوت این دو فتنه این است که در فتنه96 پرچم ایران هم رحم نکردند.

وی در پایان با اشاره به این که مسؤولان باید مراقب نفوذ دشمن در کشور باشند، گفت: دشمن می خواهد از راه نفوذ به مسؤولان کشور، اداره کشور را بدست بگیرد و مسؤولان باید در کار خود مراقب نفوذ دشمنان باشند./9707/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات