۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۴۹۲۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حقوق شهروندی، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است

نماینده مجلس خبرگان با بیان این که حقوق شهروندی به معنای آزادی های بی حدوحصر، برگزاری کنسرت و ترویج ولنگاری های فرهنگی نیست، گفت: حقوق شهروندی به معنای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان قائمشهر با بیان این که رییس جمهور، نمایندگان مجلس و حتی خود وزرا به طور مستقیم یا با واسطه از سوی مردم انتخاب شدند، گفت: همه این بخش ها وظیفه دارند برای رفع دغدغه های مردم به ویژه در حوزه اقتصادی تلاش مضاعف داشته باشند چون مدیریت امروز کشور با این افراد است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حفظ وحدت داخلی تأکید کرد و با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، تبلیغات و فضاسازی بیگانه بی اثر خواهد بود، گفت: همواره یکی از مهم ترین راه های حفاظت از کشور در برابر توطئه های داخلی و خارجی، وحدت و همبستگی در درون کشور بوده است.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود به مسأله فضای مجازی اشاره کرد و با بیان این که رییس جمهور فرانسه برای حفظ ثبات کشور به دنبال محدودیت فضای مجازی است، افزود: در داخل کشورمان نیز کسی تأکید بر مسدود کردن فضای مجازی ندارد، اما باید به گونه ای مدیریت کرد که دشمنان از این فرصت علیه کشور سوء استفاده نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال است بر ضرورت ایجاد شبکه ملی تأکید دارند، بیان داشت: اما متأسفانه با وجود تأکیدات مکرر در این خصوص، هنوز این شبکه ملی راه اندازی نشده است.

وی با اشاره به این که وجود شبکه ملی دسترسی به اطلاعات را آسان تر می کند، افزود: متأسفانه عدم مدیریت صحیح فضای مجازی موجب بروز خسارت های سنگینی برای کشور شد که نمونه آن را در حوادث اخیر کشور به وضوح دیدیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برخی از ظرفیت فضای مجازی برای خرابکاری و اغتشاش در کشور استفاده می کنند، بیان داشت: در شرایطی برخی ها در کشور همچنان به شدت از فضای مجازی حمایت می کنند که همین تکنولوژی غیر مدیریت شده مشکلات بسیاری را برای کشورمان به وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه با بیان این که همین فضای مجازی آشوب های اخیر را در کشور مدیریت و هدایت می کرد، گفت: فضای مجازی زمانی برای کشور مفید است که مدیریت شده باشد.

وی با تأکید براین که مقام معظم رهبری در طی سال های اخیر بارها در خصوص مشکلات طبقات محروم و ضعیف جامعه به مسؤولان هشدار داده و تأکید کردند که همت همه مسؤولان باید صرف حل مشکلات مردم شود، بیان داشت: اگر این دغدغه ها تحقق عملی پیدا می کرد می توان آن را حقوق شهروندی نامید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حقوق شهروندی به معنای آزادی های بی حدوحصر، برگزاری کنسرت و ترویج ولنگاری های فرهنگی نیست، خاطرنشان کرد: حقوق شهروندی به معنای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که امروز همه مسؤولان باید تنها در جهت تحقق رفع نیازهای مهم مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی تلاش کنند، بیان داشت: امروز مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان و مدیران کشور، کاهش تورم، افزایش قدرت خرید، تقویت اشتغال و رفع دغدغه های معیشتی است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که قصور در کشور قابل تحمل است، اما تقصیر را نمی توان تحمل کرد، گفت: مسؤولان نباید به گونه ای عمل کنند که دغدغه های عمومی مردم در کف خیابان ها نمایان شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که در حوادث اخیر دشمنان و معاندان انقلاب از فضای به وجود آمده در کشور به شدت سوء استفاده کردند، بیان داشت: مدیران کشور نباید بگذارند شرایط اقتصادی مردم این گونه بحرانی شود که با این شیوه ها حقوق به حق خود را مطالبه کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در قضایای اخیر باز هم مردم به صحنه آمدند و توطئه دشمنان علیه انقلاب را خنثی کردند، گفت: مسؤولان کشور باید قدردان چنین مردم هوشیار و با بصیرتی باشند و در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات به حق آنها تلاش بیشتری کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات